kendine bi tarz bulamamış popçu kadın kişisi. Keşke 'senden ibaret' ve 'sen yoluna, ben yoluma' albümlerindeki çizgisinde kalsaydı, en azından onlarda belli bi skalanın üstündeydi.
yaptığı şarkılardan ne olduğuna karar veremeyen kişi siyasi olarak ne olduğunun karar vermesi zaten imkansız olduğundan boş insandır. böyle olması da normaldir.
ayrıca şu da var.
hande yener'in arabeskten elektro müziğe oradan da pop'a sonra tekrar arabeske sonra elektroniğe geçmesi. sonra da tarabya'da inip minibüse binmesi kadar alakasızdır.
tek kelimeyle iğrenç bi kadın.
ses yok sahne yok göze hitap etme yok.
ne bokuma sanatçı oldun sen?
bide boyu kadar oğlu var onun yaşında adamlarla geziyo utanmaz. ay tamam sakinim