askerlik anılarımda bir parçası olan şarkıcı. acemiyken sabah kalkma saatinde hazırlanırken, bazen de haftasonu dinlenme zamanında arada müzik çalarlardı binada moral olsun diye askerlere. birkaç şarkı vardı çaldıkları, biri hariç hoşuma gitmezdi. hoşuma giden o parça da hande yener'in olandı. kim bilebilir aşkı şarkısını ne zaman duysam hep o anlar aklıma gelir. ya içtima için hazırlık yapıyorduk binada ya da haftasonu pencereden palandöken dağını seyrediyorduk. o şarkı nedense ciddi şekilde teselli ederdi beni. zaten en beğendiğim parçasıydı, bir de böyle anı olunca insan özel bir yere koyuyor o parçayı.
Zaman zaman dilden düşürülmeyecek şarkıları okumuştur.
Mankenin, topçunun şarkı yaptığı piyasada kendisi el üstünde tutulmalıdır.
Kabul edilebilirki son zamanlarda absürd klipler kendisine pek yakışmıyor.
Ancak Kendisine bu kadar çamur atılmasının altında yatan sebep; cumhurbaşkanlığı seçiminde tuttuğu tarafın sözlük şahıslarının hoşuna gitmemesi. Bilinçaltlarında hep orası var.
(bkz: apayrı) (bkz: aşk kadın ruhundan anlamıyor) (bkz: nasıl delirdim) albümleri dışında kaliteli işler yapmayan şarkıcıdır. sesi orta düzeydedir; ne çok iyi, ne de çok kötüdür. son zamanlarda eskisinden daha antipatik ve iticidir.
okuduğu sebastian şarkısıyla iyice saçmalamıştır. şarkının bir çekici yanı yok bi kere. nerde o eski "kırmızı, sen yoluna ben yoluma, acele etme, kelepçe, aşkın ateşi, kim bilebilir aşkı, armağan, hoşgeldiniz vs." bunlarla gelsin bize hande abla.
Naber şarkısıyla Türk popunun en iğrenç parçalarından birine imza atmış şarkıcı. Şarkının gulyabanisi olur mu? Oluyormuş işte, dinlerken insanın tüylerini diken diken ediyor dehşetten.