Polis ve Güneşin Oğlu filmlerinde ortak birkaç replik söyleyen usta bir oyuncumuzdur. Kendisi müzikle de uğraşmıştı bir ara, şimdi ne yapıyor bilmiyorum.
hani "on parmağında on marifet" derler ya, işte bu adam o sözün sözlükteki* karşılığıdır. (ne var benim deyimler sözlüğümün yazarı benim belki*) öncelikle ülkemin en iyi oyuncusu olduğunu düşünüyorum ve sonralıkla da dünyada bi'çok kişiden dinlediğim "sweet dreams"i en çok onun yorumuyla beğendiğim için*** şu linki sizlerle paylaşmayı kendime vazife bilirim. buyrun FM 105.7: http://www.youtube.com/watch?v=7Uza6wHwe7Q
üstün yeteneklerini new york ta beş minare filmiyle bir kez daha göstermiş, ingilizcesi ile olsun oyunculuğu ile olsun kendine yine ve yine hayran bırakmıştır.
bu adamı da mahsunun filminde görüp ne oyuncuymuş be diyenler işte sizler yüzünden haluk bilginerden soğudum ya amına koyum... halukçuğum senin ne işin vardı mahsunla onla bunla gözümüzde bir değerin vardı be yavru onu da sikip attın...