son bir haftadır bıkmadan, usanmadan izlediğimiz kanal. demek ki abuk subuk yarışma programlarını, ajitasyon kokan dizileri, yalan haberleri izlemedende hayat geçiyormuş. elleri öpülesi yayıncılık örneği gösteren televizyon kanalıdır.
edit: taraflı olduğu yönünde yorumlar var. evet doğru kesinlikle taraflı yayın yapıyor ama keşke memleket böylesine karışmışken diğer taraflı kanallarda bu kadar açık yayıncılık yapabilselerdi.
son zamanlarda ayakta kalabilmek için reklam almak zorunda kalmış kanımca.
eğer zorunluluk değilse de reklamları biraz daha azaltması gerekiyor.. yapabileceğim tek eleştiri budur..
onun dışında
insanları bilgilendirmek için sabah akşam olayların içinden canlı yayın yapıyor ve bilgi kirliliğini ortadan kaldırıyor..
halk tv isminin hakkını verdiği için burdan kendilerine teşekkür ediyoruz.
cnn türkün gezi parkı olaylarına sessiz kalıp penguen belgeselini göstermesine karşı başbakanı karşılamaya gelen kalabalığın olduğu yeri yani yeşilköyü göstermesi gerektiği yerde penguen belgeselini izleten haber kanalıdır. takdir ettim * https://galeri.uludagsozluk.com/r/457466/+
başbakan ın gelmesiyle eli ayağına dolaşan, ne yapacağını şaşıran kanal. daha ne yapacaklar bakalım, bekliyoruz. en sonunda bu ülkede basın özgürlüğü yok mu diyecekleri kesin. sen çık türk halkına penguen de, sonra basın özğürlüğü olsun, hadi canım sende.