yandaş ve yalaka olmayan medyadır. halktv yi eleştirenlerin kendilerine sorması gereken şey, washington post, daily telegraph, le monde, the guardian da bile haber olup el jazirada flaş haber olan gezi parkını 10 gün haber yapmayan kanallara bir çift laf etmesi gereğidir. hadi onu geçtim 3 can vefat etmiştir. gene yok , gene yok.
vakit gazetesi ve samanyolu tv arasında nasıl içerik olarak benzerlik varsa; sözcü gazetesi ve halk tv arasında aynı ilişki vardır.
edit:ergen tgb eksici timi görevde ahaha.
Solcuların medar-i iftar-i. Komiklik yapmaya çalışacam diye rezil olarak seviyeyi yerlerde dolaştıran kanal. Birde sahibinin apo ile çekilmiş resimleri varmış benden demisi.
bir takım insanların nasıl kişiliklerini ve onurlarını kaybettiğini, nasıl iktidarın ve güç sahibinin maymunu haline geldiğini gösteren kanaldır.
bu kanalın yaptığı tek şey, olayları en başından beri canlı yayında, kesintisiz, evrensel habercilik ilkelerine uygun bir biçimde sansürsüz vermesidir. aynen cnn international'ın yaptığı ve onlarca avrupa gazetesinin yayımladığı gibi.
sansürsüz yayın yapanlar "yanlı yayın yapıyor" ama olayları yokmuş gibi kabul edip, sonuna dek sansürleyen yandaş medya pek güzel ve cici öyle mi? cehalet, kişiliksizlik diz boyu...
"karar rtükün dünkü toplantısında alındı. kararda gezi parkı eylemleri sırasında bazı kanalların yayın hizmetleri ilkesine aykırı olarak, çocuk ve gençlerin fiziksel, zihinsel veya ahlaki gelişimine zarar verebilecek türde içerik taşıyan programlar yaptığına yer verilerek, söz konusu kanallara para cezası verilmesi kararlaştırıldı."
rtük aslında polis şiddetini bu ceza ile kabul ediyor. polisin müdahalesini izlemek çocuklar ve gençlerin psikolojisini bozuyorsa bunun başka bir açıklaması yoktur.
adamlar hem orantısız şiddet uyguluyorlar hem yolsuzluk yapıyorlar hem de gerizekalılar.
chp kanalı. gönül isterdi ki hiçbir partinin kanalı olmadan sadece halkın kanalı olsun ama ne yazik ki öyle değil. bu kanalı dürüst tarafsız sanan insanlar var diğer kanallar nasıl akp yanlıysa bu kanal bizzat chp kanalı. misal şuan akp yerine chp bu olayların mağduru olsaydı işte o zaman görecektik kanalın dürüstlüğünü tarafsızlığını. yani şu güzel ülkemizde bir tane yürekli milletin yanında doğrunun peşinde bir kanal yok.
trt çocuk yanlarında daha ciddiyetle izlenebilir.
daha şimdi dedikleri şu biz taraftar yayıncılık yapmıyoruz diyor. neden kamu mallarına yapılan zararları yada polise yapılanları göstermiyorsunuz yardakçılar.
ya bırakın şu chp yi akpli değilim bir ülkücü olarak olaylar amacı aştı inşallah seçimde alıcaklar hesaplarını.