survivor daki en has adam. bu kişiyi sevmeme nedenleride oğuzhan (yarışmadaki en gereksiz , en kumpasçı adam) isimli yarışmacının "siz şimdi adalar birleşince sevgilinle 1 oy fazladan kullancanız ,lobi olcanız demiii?" diye kavga çıkarmasıdır . lan sen metinin vs nin iplerini elinde tutarken iyi ama değilmi? ne 1 oy fazlası? onumu düşünüyorsun sanki son 4 e kaldıda eleman , o 1 kızda kalacakta 1 oy fazlası ile köşe olacaklar...
kendini acındırmaya vurmuş yarışmacıdır. geçen haftaki bölümde, kameraların karşısına geçti ve ağlamaya başladı 2-3 kelime ancak etmiştir.
tamam erkeklerde ağlar buna kesinlikle karşı değilim ama nasıl olur, geçersin kameranın karşısına konuşurken birden gözlerin dolar kendini tutamazsın;
ama sen resmen ağlamak için geçiyosun kamera karşısına. o kadar ağlayasın var git bir köşeye sessizce ağla. sen sırf ağlamak için kamera karşısına geçersen ben tabiki de sana "acıtasyon yapıyorsun." derim.
çok dönek bir insandır kendisi . şimdide acıtasyon yapıp küçük emrah moduna geçti. kızları yanına çekmeye çalışıyor. ayrıca çok itici bi tipi var. bi kere o burunla iş yürümez hacı .
tatlı adamdır vesselam. yamulmuyorsam geçen hafta izlemiştim bir yarışmada kum torbasıyla vurarak dengede durmaya çalışan kişiyi düşürüyorlardı. sıra hakan'da iken sevgilisi ona kum torbası fırlatıyodu ve hakan sadece o attığı için kum torbasına öpücük kondurdu. ve ne mi oldu şu oldu biz kızlar televizyonun başında eridik. o adam bizim sevgilimiz olsaydı ağzımıza yüzümüze iade ederdi o torbayı.