sanatçıdır. evet tek kelimeyle "sanatçı"dır. Şunla görüntülendi , şu bardan çıkarken şey oldu yok yakalandısını falan hiç görmediğim , sadece ve sadece işine bakan güzelim insan. Kendisiyle ilk albümünü çıkardığı yıllarda bir imza gününde şahsen tanışmıştım. Mütevaziliği , sesiyle ve sadeliğiyle insanı kendinden alıyor resmen. Dinledikçe dinleyesi geliyor insanın.
9 numara gözleri varmış. ondan öyle. e boğaziçi mezunuymuş, çok okumuş. bir de,
bir tek söz sööyle yeteer deliii yüreğiimm dinleer. gökseli vardır. 90'ların şarkıcıları...
üniversite yıllarımızda konser vereceği mekanın önünde beklerken, arabadan inmişti. boyu o kadar kısaydı ki 'göksel mi lan bu?' diye kısa bir tartışmanın ardından o olduğuna karar verilip; hepbir ağızdan 'gökseeeel, gökseeeel' diye bağırmışlığımız vardır. o da bu coşkulu selamlamaya, sıcak ve sempatik gülümsemesiyle; el sallayarak karşılık vermişti. birçok şarkıcıda olan ego onda yoktur velhasıl.
eski kullanıcı adımla girdiğim bu entrydeki düşüncelerimi son şarkılarıyla 180 derece değiştirmiş sanatçı. özellikle acıyor şarkısını günde 3 - 4 defa dinlemekteyim.
çok güzel müzik yapan kadın. albümleri hiç insanı yanıltmıyor, sesinin buğusu inanılmaz ve hep güzel şarkılara imza atıyor. son olarak acıyor şarkısı kaç gündür dilimde dolanıyor. bu kadın güzel müzik yapıyor; kalbimin ortasına bıraktın aşkını,batıyor!