çav bella adlı şarkısı güzel olan grup. yok komünizm yok gerilla yok dağ diyip duruyorlar. sikerler adamı o ayrı. tabi çav bella hariç. gerisi sizin olsun grubunuzun.
zamanında ırak'a giderek ilk canlı kalkan olan insanların barındığı grup. haberlerde ise sakallı beyaz cübbeli insanları gösterdiler. buyrun bu da videousu.
geçen hafta sonu sinopta konser veren grup. (bkz: amerika defol) u rock makamında söylediler. kulağa pek hoş geliyor. kişisel olarak ise müziği ilk kez malum konserde dinleme fırsatı buldum. zaten mustafa yıldızdoğanı da dinlemem.
tehlikeli bir gruptur; albümlerini dinledikten sonra olağanüstü anarşik kıvılcımları körüklenmeye başlar ruhunuzun derinliklerinde; geçmişinize aldırış etmeden kendinizi oldu olası proleter mevkinde görürsünüz. sonra da kendinizi ya eylemlerde bulursunuz ya da polis barikatında joplar ile koyun koyuna.