facebook.com/GrupYorumSevdalilari bağlantısındaki sayfaları kendilerini Siber Ergenekon TiM şeklinde adlandıran atsızcılar tarafından hack'lenen grup. işin ilginç tarafı daha türkçe'nin yazım kurallarından bihaber olan zavallıların biz türk milliyetçisiyiz diyerek takılmaları. kürtler insan değil, turancılık, kurtçuluk zırvalarından ve ermenilere - kürtlere ağza alınmayacak hakaretlerden bahsetmek bile istemiyorum. afedersiniz de bu zihniyette sike sürülecek akıl yok.
Grup yorum anlatılmaz yaşanır denilmesi gerektir yapısı ve yaptıklarıyla ama grup yorumu yaşarken anlatıcaz ki sürekliliği kılınsın. bir çok devrimci veya insana umut kaynağı, cesaret aşılayıcı olmasıyla beğenilir ve sevilir. grup yorum yaşamalı, yaşatmalı.
yıllardan beri "ezilenler" için söylerler şarkılarını. sayısız gözaltı, işkence görmüşlerdir. susmamışlardır. elemanları değişir, sevdaları değişmez. kıymetleri bilinmemektedir, hala da üç beş ergen kalkıp onları destekleyenleri "çapulcu" diye niteler.
ulan var ya, müstehaksızsınız amına koyim. gelip sizi götünüzden bağırta bağırta siksin bazıları, müstehaksınız. siz grup yorum'a laf edin anca.
en adi gruptur kürt yanlısı pkk yalakası sözde özgürlükçü saçma sapan bölücü şarkıları olan grup cemo, dağlara gel gibi şarkıları dinleyin anlayın ne bok olduklarını.