grup yorum

entry1044 galeri58
    642.
  1. dinlemek defalarca dinlemek, hiç bir boş şarkıları olmayan bir grup,her parçası bir mesaj verir.
    3 ...
  2. 641.
  3. iyi bir orospu çocuğu olsa bu grubun üyeleri çocuk ölümlerini evrensel manada eleştirmek adına şarkının içerisinde Erdal derken cevdette derlerdi. ama içlerinde hainlik barındırdıkları için bu memlekette tek canı kendileri verdiği için faşistliğin dik alasını yapar bu beyin fakiri insancıklar.
    0 ...
  4. 640.
  5. 17 yaşında yaşı büyütülerek asılan erdal eren için büyü isimli şarkıyı yapmış grup.

    siyasi çizgisi belli olduğu için zaten 17 yaşında asılan ülücü genç için şarkı yapmaması olağandır.

    burada asıl merak edilmesi gereken ülkücü grupların neden 17 yaşında asılan gençleri varsa niçin anısına bir şarkı yapmadıkları olmalıdır.

    (varsa da hiç duymadım)

    17 yaşında devlet eli ile öldürülen çocuk hangi düşünceden hangi siyasi görüşte olursa olsun, devlet çocuklarını öldürmemelidir.
    1 ...
  6. 639.
  7. Ünlü Türk ozanı Gevheri'nin başına bir hal gelirse (dağlara gel) şiirini saçma salak sempatizanlikla kendi işlerine alet etmiş pkk sempatizanı grup. Şimdi kimse çıkıp hoaa ne diyon ya yapmasın bu grubun zihniyetini herkes bilir.
    2 ...
  8. 638.
  9. ibo önder ile ilgili şarkılarının olmaması ibonun onların görüşüne ters düşmesidir.
    1 ...
  10. 637.
  11. devrimci gruptur, severek dinleriz, yüreklerine sağlık hem eylemlerinden hem şarkılarından dolayı. canlar! oy cemo, cemo can!
    1 ...
  12. 636.
  13. Devrimci olduğu varsayımlarıyla yola çıkmış. Yılların işkenceci zihniyetiyle savaşmış, işkencelerde sır vermeyip yiğitçe ser veren önder iboyu bir kez dahi anmamış bir gruptur. Ml ideolojiye değil kendi kurma ideolojilerine sahiptirler. Ml ideolojiye sahiplerse bile biz ona revizyonist deriz.
    1 ...
  14. 635.
  15. müziğin evrenselliğine inanmış iyi kalpli insanların oluşturduğu gruptur. daha uzun yıllar olmaları deliğiyle.
    3 ...
  16. 634.
  17. konserlerindeki atmosfer gerçekten mükemmel olan grup.
    1 ...
  18. 633.
  19. pkk-kemalizm-dhkpc üçgeninde dolaşan grup. dhkp-c'nin resmi destekçisidir. pkk ile son günlerde iyi anlaşamamaktadır. standları falan pkklılar tarafından dağıtılmıştır. eski üyelerinden birisi chp'den milletvekili adayı olmuştur. türkiye solu bu gruba bakıldıkça ne kadar boktan halde olduğu daha iyi anlaşılır.
    3 ...
  20. 632.
  21. bu kadar cahil insanlarla aynı toprakları paylaştığımı gördükçe utanıyorum kendimden. nazım hikmet'in bir şiirini şarkılaştırmışlardı zamanında, bölücü yahut vatan haini diyen aptal asalaklara sözlerini aktarayım;

    http://www.youtube.com/watch?v=ypuQ3VzqAJA

    dörtnala gelip uzak asya'dan
    akdeniz'e bir kısrak başı gibi uzanan
    bu memleket bizim.

    bilekler kan içinde, dişler kenetli, ayaklar çıplak
    ve ipek bir halıya benziyen toprak,
    bu cehennem, bu cennet bizim.

    kapansın el kapıları, bir daha açılmasın,
    yok edin insanın insana kulluğunu,
    bu davet bizim...

    yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür
    ve bir orman gibi kardeşçesine,
    bu hasret bizim...
    3 ...
  22. 631.
  23. Utanmadan şehit adını ağzına alanların dinlediği müziğiyle ihanete hizmet eden terörist grup.
    2 ...
  24. 630.
  25. en iyi protest müzik grubudur.
    pkk ile adı aynı cümle içinde kullanılması bile garip.

    bir çok dhkp-c şehidi için şarkılar yapmışlardır.

    (bkz: sibel yalçın destanı)
    (bkz: mitralyöz)
    1 ...
  26. 629.
  27. dhkp c üyesi dinleyenlere sahip pkklı terörist grup. bir de "ezilen, halk, emekçi" gibi tabirleri çok severler katıksız vatan hainleri. halbuki bu kelimelerle alakaları da yoktur.
    2 ...
  28. 628.
  29. şarkılarını barlarda canlı olarak söyletmiyor. acaba her yerde mi böyle bilemedim.
    1 ...
  30. 627.
  31. muzikal acidan yaptiklari muzik kulaga hos gelse de duruşu kendilerinden nefret etmeye yetiyor.
    0 ...
  32. 626.
  33. en eğlenceli konserlere sahip gruptur.
    0 ...
  34. 625.
  35. Müzikleri güzel olan grup. Helal olsun.
    1 ...
  36. 624.
  37. Yarın bizimdir, özlem, uğurlama, gibi parçaları olan özgürlükçü gruptur.
    Pencerene bak bir yaralı kırlangıç var, yüreğine al onu alev gözlü yar.
    0 ...
  38. 623.
  39. gelmiş geçmiş en kaliteli müzik grubudur.
    duruşu, şarkıları, soundları...

    her şeyleriyle çok iyidirler.

    sevdamız kurşun olsun
    zulmün üstüne yağdır!
    3 ...
  40. 622.
  41. bir şeyi araştırmadan şu, bu diye suçlamayan birisi olarak gözlemlerime, okuduğum haberlere, bu grubun yaptığı şarkılardan aldığım izlenimlere göre grup yorum bölücüdür.
    3 ...
  42. 621.
  43. 620.
  44. en güzel parçası Cemo 'dur zannımca.
    1 ...
  45. 619.
  46. Dağlara gel dağlara güzeldir.

    Bölücülerse allah belalarını versin o ayri.
    0 ...
  47. 618.
  48. 29 haziranda harbiyede konseri var. Biletler 30 tl kacirmayiniz.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük