(#7622254)
allah için çok mütevazi bir kişiliğe sahip yazar. bu mütevaziliğini kendisinin doğum günü olması sebebiyle hoşgörüyle karşılıyor, gözlerinden öpüyoruz.
doğum günü hediyesi olarak waffel istemiş yazar. hocam her çeşidinden hediye paketin yolda. özellikli olan çeşidi sen bilirsin..
mutlu yıllar...mutlu yaşlar olsun...
öyle kuru kuru tebrikleri de kabul eden ama kitaplarla gaziantep antik kent zirvesi'ne destekleri doğumgünü hediyesi olarak kabul eden yazar.
iyi ki doğdum lan, yoksa hayat bombok olurdu.
beni bu sözlükle tanıştıran, hepimizin sevdiği saydığı, dürüst, namuslu, atılgan, gözlerinden ateş saçan, sevecen, tatlımı tatlı bir o kadar da ahlaksız arkadaşım.
doğum günün kutlu olsun.
hani filmini izlerken bir yandan da biranı yudumlarsın. sonra eksik birşeyler olduğunu hissedersin. kimine göre o çerezdir. kimine göre sıcak kanlı, hoş sohbet bir dostdur. ha işte bu adam öyle bir şey.
bu sözlüğün senin gibi yazara, benim de senin gibi bir arkadaşa, yandaşa ihtiyacım var. sırf bu sebepten iyi bak kendine olur mu. aksi takdirde kulaklarından tavana çivilerim seni.
edit: sabahta aynı entryi girdim ama silinmiş, yeniden giriyom.