ilk çıktığında davetiyeyle filan üye olunabiliyordu. 25 tane davetiye gönderme hakkım vermişti bana da. hepsini kendime göndermiştim. vay a.k ne malmışım.
söylenenlere göre gayet güvenli bir mail servisi. Son zamanlarda ilgimi çekti. güvenli olup olmadığı uludağ sözlük yazarları tarafından belirtilmiş durumda.
Bu maille ilgile yorumları kullanıcı yazar arkadaşlarımızdan duymak çok güzel.
Sık sık faydalı uyarılarda bulunan ail hizmeti. Şöyle bir uyarı veriyor:
--spoiler--
Bu hesap şu anda bu IP
adresinde farklı 1 konumda
daha kullanılıyor
--spoiler--
ayda yılda bir girdiğim hesabıma girmek istediğimde, kazayla başkasının hesabına girdiğim mail hizmeti.
yani size tavsiye mail adresiniz hayattan bilindik bi şeyse şifreniz de, alakalı olmasın.
başka bir kişi sizle bir harf farkla aynı hesabı alıyor ve örneğin adres beşikaşla ilgili bir şey olduğu içinde şifreyi 1903 yapıyor. ve o kişi bir harfi yanlış yazdığında, sizin hesabınıza giriyor.
şimdi ben kendi hesabıma gireyim derken başka bir şahsın, gmail hesabına girdim. tüm mailleri görünüyordu. *
edit: lanet olsun genel şeyler üzerinde adres ve isim almamalı kimse, tekrardan kaza ile kendi hesabım yerine o kişinin hesabına girdim.