ilk sezonu harkikaydi
Hatta haftalık reytinglerde aşkı memnu kurtlar vadisi pusu gibi dizileri geçiyordu
Sonra ikinci sezonda büyü bozuldu
Eski espriler kalmadı
Sukufe gitti Zeynep geldi
Koyu Bilal değişti
Ulvinin o saflığı sıkmaya başladı
Kütük karekteri diziyi bozdu
Çocukken ara sıra izlerdim neyse bugün aklıma geldi öylesine izleyeyim dedim,10-12 sene önceki dizide çok kaliteli espriler varmış şimdiki çoğu dizi leş ötesi.