her ne kadar eskisi kadar iyi olmasa da , olayların işlenişi mantığa dayalı olmasa da halen yüzümüze güldürmeye devam edebilen , en büyük özelliği zeka dolu espirileri olan güzel dizi. umarız işleniş yönünden de kaliteli hale gelir, iyi takviyeler alır ve devam eder.
son yayınlanan 80. bölümü ile yarım yarım yardıran, coşum coşum coşturan süper dizimiz. izleyenler bilirler...
bu arada fırat tanış ayrılırsa çok üzülürüm haberiniz olsun. inşallah dedikodudur.
bilal: baba sen annemi kaçırdın mı? hani feysten tanışmıştınız.
ekber: ne feysi dingil o zaman feys mi vardı? ben aslında ananı değil ananın diğer iki kuzenini kaçırdım ama olayı örtbas etmek için ananı verdiler bana.
Cevahir denilen adamın ağzından çıkan her lafın geyik olarak yapılması hatta abartıp mürselin taklidinin yapılmasıyla boku çıkan dizi. Popüleritesini artık yitirmiştir.
hiç sevmediğim, hep eğreti durduğunu düşündüğüm şukufe yi özleten dizi. sanki şukufe varken daha bir oturuyordu laflar. mahalle kızı olmasından da olabilir. terkeden sevgili gibiydi şukufe varken anlamadık değerini kıymetini. gidince büyük bir boşluk yarattı.
rojda ya gelince, sevemedim bir türlü. güzel kız ama bir tat eksik sanki. ayrıca şukufeyi son olarak diziye sokarak üzdüler beni. ama yine de o komşu kızı olarak kalacaktır.