Zamanında ikamet ettiğim yerdir. Bahçeli versiyonları en güzelidir. Ankara Mamak'ta çok bulunur. içinde az çizgifilmler izlemedim he. Tuvaleti rutubetli, kimi yerlerinden fare çıkmıştır ama bahçesinin yıkılması çocukken beni çok üzmüştür.
30 yıl sürmesi gerekirken 31 bölümde biten Türk televizyon tarihinin gördüğü en iyi talk showtu. Bi' kırklanmadı gittiydi ermeyesiceler, sanırım ondan bitti. *
dün aldıgım 6 kapakla bana cehennem çukurlarından bir çukur, bir zindan gibi gelen yer . inanın çıkarken duvarlara çarpa çarpa çıktım bu arada azrailin selamı var. (bkz: kafası güzel olmak)
'...rivayete göre "gecekondu" kelimesini tarihte ilk kullanan, bir gecede on iki evin duvarını yükseltip içine girilecek hale koyan Erzincanlı bir duvar ustasıydı ve yaşlılıktan ölünce Duttepe mezarlığına ona dua etmeye binlerce kişi gelmişti..' diye anlatıyor Orhan Pamuk son kitabı 'Kafamda Bir Tuhaflık' ta.
barınma hakkını sonuna kadar destekliyorum ve bu yüzden gecekonduda ikamet eden vatandaşlara saygı duyuyorum. ancak birde bu gecekondusunu kiraya veren, kat karşılığı müteahhite veren kişiler var. bu kişiler haksız kazanç elde ediyorlar bu kişilere hiç saygı duymuyorum. gecekondu zengini diye bir kavram kazandırdılar lügata.
Nasıl yapılıyor hocam sorusunu koskoca öğretim görevlisinin "bilmiyorum ama galiba hava kararınca başlayıp sabaha kadar yapiyolar. " diye cevapladigi hazine binaları üzerinde hızlıca yapılmış derme çatma binalardır.
2010 yılında yayınlanan talk show. durul bazan(durdu) ile erkan köse(dalyan)nin müthiş uyumuyla 30 küsur bölüm gitmiş harika komedidir. insan keşke tekrar yayınlansa diyor.
bu arada bitiş sebebinin erkan köse'nin programın asıl fikir babası olan durul bazan'ın önüne geçmesi olduğunu düşünüyorum.