4-5 kere sadece yemek yemek için gittiğim, diğer doğu bölgelerine kıyasla yobazına, terör sevicisine hiç denk gelmediğim, samimi, sıcak, misafirperver şehir.
olmazsa olmazları;
katmerci zekeriya
küşlemeci mehmet usta
kahvaltı için orkide pastanesi
beyran için metanet
kahve için seddar ve tabiki tahmis
imam çağdaş ise şişirilmiş bir balondur.
bir ilimiz. halen daha bizim. tabi bu hep bizim olacak demek değil, biraz biraz ışidin elinde gibi gibi. 2016 programında gaziantepi işgal etmek varmış.
Bölgenin diğer başlıca şehirleri olan hatay, şanlıurfa ve diyarbakır kadar tarihi mimariye sahip bir kent değildir. Suriye'den en fazla göç alan şehirdir. dinamik bir ekonomisi vardır.