isyandır; dünyanın en temel zorunluluğu devamlılıktır. insan üremelidir, eşcinsellik ürememek sonucunu doğurur. Belki çok ütopik ama kıyamet diye bahsedilen şey insan eliyle olacak ve bence eşcinsellik bunun bir parçası. bedenin yaratılış amacına aykırı kullanılması, insanın, intihardan daha büyük bir isyanıdır Tanrı'ya.
gay olmayıp da gayleri gaylerden çok tanıyan kitlenin içine dert olmuş insanlar. sorsan sapına kadar erkeksiniz, e nasıl tanıyıp da bu insanların hastalıklı, sapık, pislik vs. olduğu kanısına vardınız?
(bkz: mavi ekran)
yabancı dizilerde denk gelmişsinizdir, kadınlarada gay dendiğini.bizim ülkede nedense gay denince akıla hemen erkek erkeğe olan ilişkiler geliyor.
aslında gay , eşcinsinden hoşlananlarada deniyor.bir kadın, başka bir kadından hoşlanıyorsa oda gaydir.
gay nedir?
"eşcinsel anlamında bir sıfat, terim ve isim. Genellikle erkek eşcinselleri belirtmek üzere kullanılan terim, aynı zamanda eşcinsel kadınları tanımlamak için de kullanılmaktadır. Türkçeye ingilizcedeki "gay" kelimesinden; ingilizceye ise Eski Fransızcadaki "gai" kökeninden geçmiştir."
Tyson gay'in soyadının kökeni renkli kelimesinden gelmektedir. Amerikada zencilere, kızılderililere rgenellikle renkli insanlar denirdi geçmiş zamanda. Black, gay gibi soyadlar renkli kelimesine referanstır.
iğrenç, insanlıktan nasibini almamış kişi, ulan kadın varken erkeğe yürümek ne demek bunu açıklayın? kadın erkek için erkek kadın için yaratılmıştır, insan gider gay olur lezbiyen olur, eşek tecavüzcüsü olur sapık mısınız nesiniz.
Aslen "neşeli, umursamaz" ve "canlı renkli, gösterişli" anlamlarına gelen gay terimi ilk olarak 1960'lı yıllardan itibaren erkek eşcinseller tarafından kendilerini tanımlamak amacıyla kullanılmaya başlanmıştır.