dünyanın en düzgün fenerbahçe'lisi, böyle bir adamın nasıl fenerbahçe'li olduğunu anlamak mümkün değil*. yıllardır takıldığım sanal alemde kanka dediğim tek insan.
not: grand ekinoks ve galapagoslu iguana'da alınmasın, onlarda nasıl fenerbahçe'li olmuş bilmiyorum.
yine ve yeniden gözlerimden damla damla akan yaşları özgür bırakmış yazar. ömrü boyunca mutluluk ve huzur denen şeylerle bir arada yaşaması dileğiyle...
annesinin, cennetten kendisine el salladığını ve hala onun için dua ettiğini düşündüğüm, beni yine ağlatan yazar. annenin elleri hala semaya bakıyor... için rahat olsun.
vatanindan bilmem ne kadar saat dilimi uzaktaki bir memlekette yasayan, bir garip robterk'i; anne yazilari ile duygulandirmis bir insan..ayrica illa ki ko be or not ko be..
free your mind,
free your soul,
free your own self,
free your obsessive sentiments,
free your desperate expectations;
so that you may achieve the freedom...
Mayıs 2010'da nişanlanacak, ailenin, sağlıklı bir toplumun oluşmasında, en önemli ve en kutsal yapı taşı olduğunun bilincindeki, yüzü batıya dönük kahraman.
#2989404 nolu entrysine hangi oyu vereceğime karar veremediği yazardır. yarısı deşilecektir belki bunu tekrar gördüğünde fakat allah sana sabır versin dostum.