halkın gözündeki tek imajı yalan haberdir. güdümlü, hesaplı, amaçlı yalan haber yaparlar. artık tüm türkiye de haberlerinin neredeyse tamamının yalan olduğunu bilir. hala okuyan var mıdır, varsa niye okur onu da bilmiyorum.
zaten son zamanlarda günde 3 tane beşiktaş'a haciz geldi, beşiktaş battı, beşiktaş bitti haberi yapıyorlar. şu ara da egemen'e sarmış durumdalar. egemen gidiyor, ipler koptu, indirim yapmıyor, fenerbahçe'ye transfer söz konusu vs..
her gün bıkmadan usanmadan bu haberleri yazanların da, onlara bu haberleri sipariş edenlerin de allah belasını versin.
daha ötesi gg'ye girer.
ciddi ciddi emre'nin aziz yıldırım' arayıp geri dönmek istediğini yazan gazete. adamlar haberleri yazarken kova falan dönüyorlar herhalde. ayık kafayla yazılamaz bunlar.
"Bugünkü Fotomaç Gazetesi'nin ana sayfasında yer alan, Başkanımız Sayın Aziz Yıldırım'ın, Sportif Direktörümüz ve Teknik Sorumlumuz Sayın Aykut Kocaman'ın kızı ile görüştüğüne dair yapılan haber her anlamıyla asılsızdır.
Başkanımızın, Sayın Hocamız dışında Kocaman Ailesi'nin herhangi bir ferdi ile bu yönde herhangi bir görüşmesi, kuşkusuz ki söz konusu değildir.
Öte yandan, şartlar ve durum neyi getirirse getirsin, kimsenin ailesinin hiçbir şekilde özellikle de masa başı haberciliğine alet ve dahil edilmemesi gerektiğini bir kez daha vurgulamak isteriz.
Bu vesileyle, sayfa doldurmak adına yapılan bu haberi ve bu haberin yayınlanmasına izin veren bu zihniyeti kınıyoruz.
23 nisan 2013 tarihli yayınında manşetten zlatan ibrahimovic'i galatasaray'ın alacağını söyleyen, gelişine haber yapan gazete.
ulan herifin maliyeti psg'ye 96 milyon avro. transferi yılın olayı oldu. hani madem sallıyosun messi falan de bari. hani burda galatasaray'ı yermiyorum yanlış anlaşılmasın.
son dönemlerde galatasaray çığırtkanlığı yapan gazetedir. iddaa eki için alınıp kalanı atılıyordur muhtemelen. sanki her yıl uefa avr. liginde yarı final oynayan takımların ülkesiyiz de fenerbahçenin başarılarından sıradan olarak bahsediyor. drogba akhisara bir gol atınca kapak oluyor. ulan nasıl aptal insanlarsınız ki siz?
malum bu günlerde meclisten yasadışı bahis'le ilgili tutuklamaya varan caydırıcı bazı kanunlar çıkması gündemdeymiş, benim de yeni haberim oldu açıkcası.. dedim netten bi araştırayım ne yazıyorlar ne çiziyorlar bu konuda acaba, merak ettim, koyuldum aramaya...
gözüm fotomaçın bi kaç ay önce attığı başlığa takıldı ki ne göreyim: acayip cahilce bir gazetecilik...
olabilir hani dedim belki başlıkta hata olmuş, baktım yok yaaa, içerik de aynı.. hayret ettim açıkcası...
başlık şöyle açılmış: ''türkiyede yasadışı bahisten elde edilen gelir koç holdingin yıllık cirısunun 10 katı'' ...
arkadaş koç holding dediğin türkiyenin en büyük holdinglerinden birisi, yıllık cirosu 100-milyar dolar civarına yaklaşıyor..
şimdi sen diyorsun ki 100-milyar doları çarp 10'a etsin 1-trilyon dolar ve diyorsun ki kaçakçılar trilyon dolar çıkarıyorlar türkiyeden öylemi?
be adam trilyonun türkiye bütcesinden fazla olduğunu biliyormusun? eminim ki türkiye bütcesi ve hesap kitaptan sınıfta kalırlar gazeteye o haberi hazırlayanlar..
bırak trilyonu, uzun vadede bile 40-50 milyar çıksa ülkeden belli başlı kriz çıkar, ekonomi çöker**..
kısaca: bu haberi hazırlayanlar eğer ekonomiden, paradan puldan, hesaptan az bilgileri varsa o zaman büyük ihtimallle ya milleti cahil sanıyorlar ya da iddaa'ya hizmet ediyorlar, başka da açıklaması olmaz böyle açık yalan haberin.
trabzonspor'un Peter Crouch' u transfer edeceğini yazmış gazete. batuhan' ı zar zor alabildik. aykut desen dugusal davranıp bizi tercih etti. Peter Crouch he mi?
Sıradaki haberler;
Peter Crouch ibrahim başkana, "Başganım beni al dedi".