17 temmuz 2010 tarihli basımını alanlar büyük bir sürprizle karşılaşacaklar. malum gazete beni galatasaray'a transfer etmiş. gönül ister, biz de formayı terletelim ama profesyonel olduğumuz, icra ettiğimiz bir mesleğimiz var şimdilik.
dünyaca ünlü birçok futbolcuyu ülkemize getirir lakin gazeteden başka yönetimin dahi böyle bir olaydan haberi olmamasına karşın, bu futbolcuları imzanın eşiğine kadar getirip son anda bir sorun çıkartıp ülkesine gönderen spor gazetesidir. velhasıl bütün haberlerini yaban mantığıyla okumak gerekir her cümlesinden sonra ''yalan söylüyorsun yalannn'' deyip bir iki sayfa tokatladıktan sonra pekte sorun çıkarmayacaktır.*
transfer sezonunda yaptığı fantastik haberlerle türk kamuoyunun futbol geyiğini taze tutmayı başaran gazete.binlerce sosyalleşme sıkıntısı olan insan evladına, muhabbet aralarına sarkıp mühim* haberi verme görevi bilincini de muvaffak etmiş gazetedir aynı zamanda.hala piyasadan silinmediğine göre bu haberleri okuyan, fotoshoplı giydirme resimlerine bakıp -oo hocı bak kim geliyo hedeye' diyenler var.
Asparagas transfer haberleriyle taraftarı çileden çıkaran ve özellikle bir gün ''Fenerbahçe Ortega ile anlaştı'' haberini manşetten verirken, ertesi gün ''Fenerbahçe, efsanevi futbolcu Pele Pepe'nin babasını mezardan çıkarıp transfer etti'' gibi transfer haberlerini manşetten vererek özellikle Fener taraftarının ''beyin amcıklaması sendromu'' yaşamasına neden olan renkli kağıt topluluğu
bugünkü net sayfasında fenerbahçe ile alakalı takvim.com kısmından resimli haberi takip ederken fenerbahçe nin italya da ünlü bir brezilya oyuncu ile görştüğünü söyleyerek habere de başlamadan önce de "baştan söyleyelim bahsettiğimiz oyuncu ronaldinho değil diyerek"kahkaha atmama sebeb olan gazete. http://www.takvim.com.tr/...apabilirler?albumId=25611
bugünkü manşetinde alex i yine göklere çıkarmış gazete. cidden göklere çıkarmışlar yani arkada bulutlar falan var... bunlara alex gol atsın yeter zaten.
yalan dolan haberleri olmasına rağmen insanların üşenmeden her sabah aldıkları, insanı futboldan soğutacak nitelikte gereksiz ve seviyesiz yazarları da içerisinde barındıran gayet yüksek tirajlı bir spor gazetesi, gazete demek istemezdim lakin türkçemizde daha yerine oturur bi kelime yok sanırsam.
özellikle ligin kapandığı süre içerisinde ki bu da takımların yaz kamplarına gelir. koca puntolar ve yavşakça tavırlarla öyle oyuncular transfer ederlerki akıl, fikir erdiremezsiniz. hatta bir aralar tartışılmıştı bu konu da neden böyle yalan yanlış transfer haberleri veripte insanları kandırıyorlar diye. bi spor yazarı da insanlar bu tip haberleri okumaktan-görmekten keyif alıyorlar; yalan-dolan olsa da demişti. kesinlikle katılıyorum, ne biliyim hala görmedik lakin yakındır "MESSI X TAKIMINDA" veya zaytung'a ithafen "AZiZ BAŞKAN: MESSI'YLE iLGiLENMiYORUZ" tarzı başlıklar. manşet transferlerinin dışında insanı tiksindiren diğer birşey ise takımların yaz kamplarıdır. haftada 3-4 kez antalya'ya gidip, kamplarda dönen türlü şaklabanlıkları muzır bir dille ifade ederler. peki hiç iyi bir tarafı yok mu bu gazetenin veya muadillerinin dediğinizi duyar gibiyim elbette var; mizah dergilendiren daha ucuz ve kısa sürelide olsa iyi etki sağlıyor. aynı zamanda insanlarla olan ilişkileriniizi geliştiriyor pek ya da hiç tanımadığımız birisine; "lan veysel Messi X'teymiş lan", "hadi lan ordan", "gastede yazıyo hacı", "aga messi dedin de gel bi ps atalım" falan diyebiliyorsunuz en azından..
hadi aslanlarım bu yolda devam, fazla fm oynamayın bakıyım.
maşallah gözü gönlü tok, cömert insanların gazetesi (eto 100 milyon dolar mı ? sorun yok hemen kaynak bulur öder bir türk takımı). son uydurmasına göre Eden Hazard galatasaray için; ibrahimoviç'te fenerbahçe için bavul toplamakta. bu gidişle sen ancak bavul toplatırsın sevimsiz gazete.