Sizin ATATÜRK gibi bir önderiniz var! Ona sıkıca sarılmak, onun yaşamınıza soktuğu değerlere sahip çıkmak ve korumak sizin bir çok sorununuzu çözecektir!
Bir Katilin, Bir Hırsızın Başbakan Olduğu Bir Cumhuriyette, Dürüst Kişilerin Yerinin Ya Mezar, Ya Cezaevi Olduğunu Anlayabilmek Zor Bir Şey Olmasa Gerek.
görev ve yetkilerini, küba halkının açık ve özgür onayından değil, ülkede kendisine bağlı bürokratik sistemden almıştır. bu anlamda elbette bir diktatör,tiran,despottur. hatta görev ve yetkilerini kardeşine devretme hakkını kendinde gördüğü için sultan olduğu bile söylenebilir.
komünist parti delegelerinin katıldığı ve %99.99 oranda önlerine sunulanı onayladıkları seçimler ise bir tiyatrodur.
"dünya'da bağımsızlık anlayışını kendime en çok örnek aldığım sadece bir kişi vardır; o da mustafa kemal atatürk'tür" diyen kişi, lider. küba'da latin olmayan sadece bir kişinin, atatürk'ün heykeli, anıtı bulunur.
küba'nın komünist lideri. şöyle bir şey demiştir; mustafa kemal atatürk'ü kastederek, "o'nun yaptıklarını ben başaramazdım. asıl devrimci atatürk'tür" diyor ve şöyle devam ediyor: "bu kadar büyük bir devrim yaptım ama atatürk'ün yaptıklarını başaramazdım."
muammer kaddafi'nin öldürülmesine ve cesedine yapılanlara da tepki gösterip eski libya liderinin kaçırılması ve cesedinin savaş ganimeti gibi sergilenmesinin müslüman değerlerin ve diğer dini inanışların en temel kurallarına aykırı olduğunu söylemiş eski küba lideri.
harbi solculardan. şayet kendisi ve takım arkadaşları olmasaydı küba , o güzelim ülke , o ayakta duran , çalışan ülke şu anda somali gibi , afganistan gibi , ırak gibi insanların birbirini keyfen boğazladığı , iç savaşla meşgul olan bir ülke olacaktı.
tabi ne kadar kaynağı varsa hepsi abd ye gidecekti.
fakat kendisi ve ekibi bu felaketin önüne geçmiştir.
ülkemizdeki çakma solculara ders olsun kişiliği ve davranışları.
ayrıca black ops un zombi modunda resmen döktürmektedir.
ne denirse densin emperyalizmle savaşmış, "sosyalist" devrimi gerçekleştirerek emeğin ve halkın iktidarını kurmuş ve 2006 yılına kadar da sosyalist devletin sosyalist başkanı olmuştur. gerisi teferruat...
ferhan şensoy ve ekibi kübaya şans kapıyı kırınca filmi çekmeye giderler. film için izinler alınır ve film çekilmeye başlanır. filmin çekimleri devam eder küba devletinden bir yetkili gelir ve yönetmene, yapımcıya 2 oyunculara 1 dolar olmak üzere dağıtılması üzere zarf içinde para getirir. ferhan şensoy bunu kabul etmez önce ve teşekkür ederek geri gönderir. daha sonra bu yetkili tekrar gelir elinde zarfla. bu sefer hem para zarfı hem de içinde bir mektup bulunan zarf ile gelir. mektubun içinde benim ülkeme gelip emek gösteren herkes emeğinin karşılığını alır imza fidel castro yazıyordu. bunun üzerine para kabul edelir ve bu para kübada bir tiyatro okuluna bağışlanır. daha fazlasına gerek yok galiba...