zamanının ötesinde üretilmiş bir otomobildi. bugün fiat uygun fiyatlı 2016 modelini üretse, içerisindeki elektronik aksamları korusa hatta aracın kasası bile benzer olsa sırf çocuklukta acayip heves ettiğim için bu arabayı alırdım. sadece ben değil çok kişi alırdı diye düşünüyorum. güzel arabaydı.
zamanında 96 model sxak 1.6i modelini "0" km olarak aldığımız araç. iyiydi. göstergeleri filan cafcaflıydı. fakat 1.6 motor o kasaya yetmiyordu. en az 2.0i.e modeline binmek lazım.
1.6 karbüratörlü versiyonu en sorunsuzudur ve 86hp güç üretir. enjeksiyonlu modeller 93 hp gücündedir. 1995 öncesi 2.0 litrelik motorlar 8süpaptır ve 115hp dir. 1996 itibariyle 16 sübaplı 148 hp gücünde motor kullanılmıştır. 0 dan 100 saniyeye 8.6 saniyede çıkması etkileyicidir.