yok yapı, yok sapı, yok fetö, hala akıllanmayacak mısınız be birader? galatasaray'la sidik yarıştırmaktan aynada kendinize bakamadınız. ceza sahası dışından penaltı almalar, rakibe kırmızı kartlar bile sizi şampiyon yapamıyor. bu da mı yapı? bu da mı fetösaray?