azılı terörist, türk ve türkiye düşmanı, cumhuriyet düşmanı, demokrasi düşmanı, fikir özgürlüğü düşmanı, bedduacı, milletin ocağı yansın isteyen, evi yuvası yıkılsın isteyen kişi.
bunu ve bunun gibileri destekleyenler, bunun söylediklerini dinleyenler, bunun düşündüklerini düşünenler cumhuriyet düşmanıdır. asla değişmezler. gelecekte de değişmeyecekler.
amına koduğumun din tüccarlarından sadece biri.
bunların alayı aynı boktur
ve tek kurtuluş
atatürk cumhuriyetidir.
zamanında götünü yalayanlar tarafından şimdi bir numaralı hain ilan edilmiştir.
türkiye cumhuriyeti'ni senelerdir yöneten zihniyetin düne kadar her istediğini verdiği, ayağına gidip biat ettikleri, bundan dört sene önce türkiye'ye gelse peygamber ilan edilecek, türkiye'de ölse adına türbe yapılacak şahıstır.
said nursi kitaplarının arkasına sığınarak onun gibi bir islam alimi hatta mehdi olduğunu iddia eden terörist liderdir. bir takım anti kemalist kesmin atatürk'ün yaptıklarına saygı duymalarını sağlamış ve dinin bir ülkeye nasıl zarar verebileceğini göstemiştir. şakirtleri sivil halkı bombalayarak tarihe geçmişlerdir.
Eskinin iktidar ortağıdır. Cumhuriyet düşmanı bu Adamın düzenlediği sikimsonik olimpiyatlara, başbakanlar, bakanlar, büyükşehir belediye başkanları katıldı, Türk parsasına bile basıldı; ama herkes fetöcü bunlar sütten çıkmış ak kaşık.
hepsi oradadır, göremediklerimiz kadraja sığmamıştır sadece. şaşılacak bir şey yok. gugıla fetö akp yazınca çıkan fotoları saymaya matematiğimiz yetmez.
asıl şaşılacak olan konu şu an bunların hepsinin muhalifleri fetöcülükle suçluyor olması. ne bileyim, ben olsam utanırdım.
Ergenekon-balyoz kumpasıyla askerlerimizi telef eden, kozmik odalar olayı sırasında 800 vatandaşımızı kaybetmemize neden olan, 15 temmuz'un ana sebebi, dinci bir terörist. iskilipli atıf'tan hiçbir farkı yoktur. O zehirli fikirlerini said-i nursi denen deliden almıştır tamamen.. En büyük müridi uzun adamdır çünkü fetö'ye ne istediyse vermiştir...
Bir ara akp'liler, bu pisliğin sümüğünü bile yalıyorlardı, buna fetö diyeni linç ediyorlardı, şimdi en büyük düşmanı kesildiler.. inanmayın düşman falan değiller sadece araları bozuldu, o kadar.. Her an barışabilirler.. Kamer genç'i fetö'yü eleştiriyor diye zamanında az linç etmemiştiniz dönek, hain akabeliler sizi..
17/25'ten önce kendisiyle ilgili girdiğim girim silinmiş. tabii bunu 7 yıl sonra fark ediyorum. sözlük yönetimi de umarım zamana göre değil de baya baya fiziksel olarak da değişmiştir o günden bu güne. zira din tüccarı pezevenk dediğim için silmişler girimi. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2116200/+
gelecekte bazı kişiler tarafından teröristten yeniden hocaefendiye evrileceğini düşündüğüm şeriatçı, amerikancı, terörist yobaz.
(bkz: akp ile fetö nün barışma ihtimali)