son derece karizmatik, konuşmaları beyne değil ruha hitap eden, hiç evlenmemiş, bazen yanlış anlaşılmış, ruslar tarafından cia ajanı olduğu iddia edilen, bugün abd de yaşayan, aslında her ne kadar kürt olduğu iddia edilsede, erzurumlu bir dadaş, eski bir imam olan kendi çapında bir türk imparatorluğu kurmuş olan gönül adamı. (bkz: said i nursi)
ilk gördüğümde bu nasıl adam lan dedim ne sakal ne bıyık böyle hocamı olur. meğerse köseymiş. sakalsız bıyıksız hoca olmakta neredeyse imkansız olmasına rağmen azmin gücüyle bu sıkıntıyı aşmış hoca olmuştur, hatta cemaat lideri.
yasam hikayesi bana vahsi atlarin evcillestirilmesini animsatan insan.
once at (fg) dogal ortaminda (erzurum) yiyecek vs vererek (kominizmle mucadele dernegi baskanligi vs) yakalanir. ilk basta at kontrollu dogal ortamda (turkiye) tutulur, direk ciftlige alinmaz. bu kontrollu ortamda at biraz egitilir, guclendirilir (cemaat, para pul, tv vs vs). zamani geldiginde de bu kontrollu ortamdan kopeklerin yardimiyla korkutularak (akseri darbe, dava, kasetler vs) kacirilip, ciftlige (abd, pensilvanya) kapatilir. ciftlikte iyice ehlilestirilip, evcil islamci yapilir. at bakicisi ve ciftligin sahibi icin (bkz cia) (bkz abd)
yurt dışında 10 üniversite ve 115 ülkede 1000'in üzerinde kaliteli okul açmayı becermiş insan. türkiye'nin, türklerin, türkçenin, dinimizin tanıtılmasına büyük faydaları vardır. yıllar sonra bu okullarda eğitim almış insanların bizim için ne faydalı şeylere imza atacaklar göreceğiz.
edit: vay be. insanlar ne kadar bağnaz. sevmedikleri bir adamın icraatını yazdım diye eksi oy manyağı yapmışlar. yazdığım da vatansever her insanın onaylayacağı şeyler. bir fethullah gülen yüzünden vatan haini mi oldunuz ibneler.
zamanında sıradan bir hoca olan şu günlerde milyon dolarla oynayan hatta para havuzu yaptırıp içinde yüzdüğü söylenen, peşine binlerce yardakçı takan amerikan maşası.
bu adamı sevmem. hayli sakatı mevcut. buna rağmen sadece belli yönlerine dikkat çekildikçe bir sürü yeniyetme boşuna bu adama sempati besleyecek durup dururken. diğer taraftan onu eleştirenlerin çoğundan akıllı ve tutarlı olduğunu maalesef kabul etmek gerek. sırf hastası değiliz diye gerizekalılarla aynı tarafta olmaktan gururlanmak olmaz.