rüyasında peygamber efendimiz i gören büyük islam alimi. kendisinin sayesinde adını bilmediğimz ülkelerde türkçe konuşuluyor, türkiye öğretiliyor. ordakilerin de çoğu müslüman oluyor. böyle büyük bir şahsa hakaret edenleri doğru yola çağırıyorum.
kaset çıkarma ve video yayınlama konularında vivid le yarışan aktör; görüntü kalitesi ve özel ağlama efektlerini de oldukça başarılı bulduğumu söylemeliyim.
TÜM KURUMLARIN UYUŞTUĞU, KONUŞMASI iCABEDEN YETKiLi ÇENELERIN
SUSTUĞU BU DÖNEMDE, BU YAZIYI HERKESiN OKUMASI SAĞLANMALI..
Fethullah Hoca, bu kadar dindarligina ragmen HACI degildir.
Mekkeye medineye gidemez.
Nedenmi? Seriat kanunlarina gore Fethullah hoca SEYH statusune
soyundugundan ve muritleri oldugundan Saudi arabistan sinirlari
icerisinde ele gecirilirse hemmen katledilir.
Cunki;Islamiyetde seriatda ve Kuran da seyhlere ve/veya tarikat
liderlerine yer yoktur.
Ozetle Allah ile kul arasina kimse giremez!!
BUGÜNÜN YOĞUN GÜNDEMiNDE ÖNEMi DAHA DA ARTTI.
Uyandırın
Korkmayın heryerde konuşun konuyu siz açın
Takside taksiciye konuşun
Apartmanda kapıcıya konuşun
Sakallı gazete bayinize konuşun
Eve gelen gündelikçiye konuşun.
Anlatın eğer Fethullah dindarsa peygamber gibi ise
neden Amerika'da yaşıyor ?
neden Mekke'de Kabe yakınlarında bir malikanede değil de
Amerika'da FBI çiftliğinde.
Söyleyin bu zat değilmiydi 25 yıl o cami senin bu cami
benim salya sümük ağlayarak FAiZ haram diyen ?
sorun kapıcınıza peki BANK ASYA nedir ?
Önce alıştırmanız gerekir.
Görüntüye.
Seslere.
Hareketlere.
Sessizliğe.
Çevrenizde olup bitenlere.
Yavaş yavaş alıştırırsınız.
Alışırlar.
Türbana.
Çarşafa, peçeye.
Taşyapı'ya.
Oğulların gemilerinin olmasına.
Çocukların televizyon kurmasına.
Yakınların yolsuzluklarına.
Sevgililere alınan evlere.
Çokeşliliğe.
Erkeklerin, kadınların ayrı ayrı oturmasına.
Ramazanda öğle yemeği verilmemesine.
Beyaz takkeyle gezenlere.
Hem de öyle alışırsınız ki size çok doğal gelmeye
başlar.
Bizde böyle deyip geçmeye başlarsınız.
'Galiba demokrasi bu da biz mi anlamıyoruz?' diye
kuşkulanırsınız.
Sonra da uyuşursunuz.
Yavaş yavaş uyuşursunuz.
içinizden bile tepki duymaz olursunuz.
'En az üç çocuk yapın' derler, dinler geçersiniz.
'Bizi azaltmaya çalışıyorlar' derler, gülme duygunuz
bile kaybolmuştur.
'Batı'nın ahlaksızlığını aldık' derler, öyle dinler
durursunuz.
Uyuşturmuşlardır sizi.
Bir yandan Çanakkale zaferini kutlarsınız.
Öte yandan Çanakkale savaşını yıllar sonra
kaybettiğinizi bile fark etmezsiniz.
Başbakanınız planlarını Amerika'ya açıklar.
Siz burdan dinlersiniz.
Amerika Ankara'yı işgal etmektedir.
Siz ingilizce öğrenmeye çalışırken durumu
göremezsiniz.
***
Alışırsınız ve uyuşursunuz.
Geçmişe dalıp gitmişken,
geleceği kaybetmekte olduğunuzu fark edemezsiniz.
Plan da bunun için yapılmıştır.
Önce alıştırma.
Sonra uyuşturma.
Yüzünüze demokrasi derler, arkanızdan gülerler.
Yüzünüze çokkültürlülük derler, arkanızdan bölerler.
Yüzünüze değişim derler, arkanızdan soyarlar.
Yüzünüze gelişim derler, arkanızdan bakarlar.
Alışırsınız.
Uyuşursunuz.
Tehlikenin farkında mısınız?
Önce Alıştırma - Sonra Uyuşturma...
çocukluğunu tam olarak yaşayamamış yetişkinlerin oyuncağı. oyun hamuru gibi, istedikleri şekle sokabiliyorlar. oynuyorlar durmadan hem de hiç sıkılmadan. bazen göz yaşlarıyla, bazen burnunda ki sümükle, bazen de inancıyla. bir bakıyoruz gülen türkiyeyi yönetiyor sonra amerikayı daha sonra da dünyayı. ama gerçekten çok yaratıcı bu çocuklar. *
Amerika da bir çiftliğe sinmiş ordan cemaatim dediği saf ve aşırı uyanık olarak ikiye ayrılan insanlara conilerin yazdığı senaryoları vaaz diye bildiren sahte hoca.