fethullah gülen

entry6812 galeri466
    847.
  1. Ertuğrul sağlam'ın istifasını kabul eden beşiktaşımızın yeni başkanı

    (bkz: ertugrul saglam in istifa etmesi/#4056937)
    2 ...
  2. 848.
  3. günümüzün roberto bacciosu, yarınımızın genç sabrisidir.
    1 ...
  4. 849.
  5. edirnede bir caminin penceresinde yıllarca yaşamış kişi.
    0 ...
  6. 850.
  7. 851.
  8. 852.
  9. 853.
  10. http://haber.gazetevatan....d=203719&Categoryid=1

    sonunda vatanına ''olağanüstü yetenekleri olan yabancı eğitimci'' sıfatıyla kavuşmuş olan sulugöz kişi. umarım rahatlamıştır artık.
    0 ...
  11. 854.
  12. hac ibadetini yerine getirmemiş, getirememiş adem oğlu. o kadar paran var, o kadar okulların, o kadar beyin yıkama cd lerin, zartların zortların. paran olupta gidememen çok üzüyor beni. para topladım eğer gitmek istersen vereyim diyeceğim ama gidemeyeceksin, biliyorum. almıyorlar de mi seni oraya?
    4 ...
  13. 855.
  14. hacca gidemeyecek olan kişidir. suudi arabistan sınırlarına giremez, tarikat liderliği sıfatı olduğu için anında asılacak kişidir.

    belki de kudüs'e çoktan gitmiştir.
    4 ...
  15. 856.
  16. 857.
  17. Nur cemaatinin kurucusu değildir. Zaten zaman gazetesini yıllara göre gözetirseniz yeni bir kavram çıkmıştır ortaya "gülen cemaati" evet köken olarak nur cemaatine bağlıdır. Fakat aradaki makas yıldan yıla açılmaktadır. bunu iyi izleyin.

    En son aleviliğin kalesi tunceli'de de bir okul açmıştırlar. Çoğu insan buna isyan etmektedir halbuki bu gayet normal birşeydir. Siz aleviler olarak kalkıp aleviliğin özü olan kardeşliği, sevgiyi ve merhameti kendi cemaat üyelerinize unutturursanız, kendi öz kimliğinizden uzaklaşırsanız, oraya misyoneride gelmek ister cemaatçisi de gelmek ister. Evet bugün Tunceli maneviyatını yitirmiştir. gidin bakın evlerine inançlarıyla ilgili kaç kitap var? Bir hacı bektaşi veliyi okumayan bir sürü insan bulursunuz eminim! işin ilginç tarafı hem aleviyim hem komunistim diyen garip insalarda var.
    Bunun suçu alevi büyüklerinde, bunların sebebi alevi cemaatinin birlik olamamasında ve kendi özüne aykırı davranmasında.
    0 ...
  18. 858.
  19. sadece ama sadece bir adet imam. mal varlığı yok, malı mülkü yok, parası hiç yok. karın tokluğuna gavur ellerde yaşıyor.
    honduras veya nikaragua da değil ha, amerika birleşik devletleri, pennsylvania.
    ama olsun be, ışık saçıyorlar işte, burada ampül var orada da feto var. deniz feneri de ışık saçıyor.
    hakkaten lan bunlar hep ışık eksenli geçiniyorlar.
    6 ...
  20. 859.
  21. 860.
  22. 861.
  23. açtığı okulları insanlığa hizmet ve ahlaklı bireyler yetiştirmek amacıyla actığını dile getiren fakat her okulu paralı olan insandır.Dile getirdiği amac güzeldir fakat yaptıklarıyla celişmektedir.
    3 ...
  24. 862.
  25. 863.
  26. kendisinin müslüman olduğu söylentiler arasında.
    3 ...
  27. 864.
  28. 865.
  29. sonunda kuzey ırakta da üniversite açmıştır. bu kısa ve orta vadede amerika için çok iyi gözüken bir gelişme. türkiyede adam gibi bir otorite oluşturabilirse bu türkiye içinde iyi olabilir. ama uzun vadede ne olur bilinmez...
    0 ...
  30. 866.
  31. "hıristiyanları ve yahudileri dost edinmeyin" emrine uyan insandır. dost edinmek ile diyalog kurmak arasında dağlar kadar fark vardır. islam'ın kurucusu son peygamber hz muhammed* de yahudi ve hıristiyanlarla diyalog kurmuş ve onlara islam'ı anlatmıştır, aralarından müslüman olanlar da çıkmıştır.

    diğer taraftan okullarının tamamı paralı değildir. mesela afrika'nın fakir ülkelerinde sınavla öğrenci alıp pek çok öğrenciyi bedavaya okutmaktadır. buna benzer burslu okuyan öğrenciler her okulda bulunmaktadır. tabii ki okullar paralı olacak, paralı olmazsa öğretmenlerin maaşı, binanın fiziki giderleri ve diğer ihtiyaçlar nasıl karşılanacak ki? hep türkiye'den giden yardımlarla yürümez.
    4 ...
  32. 867.
  33. eşinden şiddet gören kadınlara tavsiyeleriyle beni şaşırtmış adam. abd havasından mıdır nedir zihni baya açılmış ufku genişlemiş. kadınlara tavsiyeleri ve feminist takılması hoşuma gitti.

    http://www.hurriyet.com.t....asp?gid=229&sz=24625
    0 ...
  34. 868.
  35. ağlayarak konuşan, peygamberle konuştuğunu söyleyyen kişilik*. merak ediyorum peygamber sadece sana mı görünüyoru fetullah? o kadar mübarekmisin yahu?
    evlenininiz çoğalınız emrini bile yerine getirmemişken?
    2 ...
  36. 869.
  37. Çeşitli rivayetlere göre kendisine ulaştırılan ilk emir "Oku!.. Esirgeyen ve bağışlayan ABD'nin adıyla oku" olan namıdeğer Hoca efendi
    0 ...
  38. 870.
  39. ahmet kurucan ile yaptığı röportajında;

    "Kocasının karısını dövmesi zalimce bir davranıştır. Kadını dövme bir suçtur, buna karşı koymak nefsi müdafaadır. Koca dayağı yiyen kadınlar, eğer ortada çocukları olmasa boşansınlar derdim. Kocanın karısını dövmesinin 'kuvvetli zayıfı her zaman ezer' zalim felsefesinden ne farkı var? Siz bana siyerde Efendimiz (sas)'in, hanımlarına bir tek fiske attığını gösterebilir misiniz? Hz. Ebu Bekir ve Hz. Ömer gibi cahiliyenin içinden çıkmış insanların hanımlarına attıkları bir tek tokat var mı? Demek Müslümanlıklarıyla cahiliyeye ait her şeylerini terk etmişler. Hatta kocası tarafından dövülen kadınlar judo, karate, tekvando kurslarına gitse. Kocası bir tokat vuruyorsa, o da iki tokatla karşılık verse. Dövme haksız yere yapılan fiili bir saldırıdır ve suçtur. Bu saldırıya karşı nefsi müdafaa meşrudur. Hatta müdafa etmeme ayrı bir suçtur denebilir."

    demiştir.
    5 ...
  40. 871.
  41. yazdıklarını okuyup, ettiği lafların yaşadığı hayatla çeliştiğini düşündüğümden sevmediğim, herkesi sömürdüğünü düşündüğüm adam.
    onu sevdirme hevesi nedir onu anlayamıyorum..
    en kısa zamanda, şu yazısında bunu demiş katılamadım diyen yazıda yazılacaktır.

    "bizim semâvî olan terbiye anlayışımız, mükemmel nesillerin yetişmesinde kadını kadınlığı, erkeği de erkekliği içinde ele almayı zarûrî ve fıtratın gereği görür. bu anlayışta erkek; imanlı, yürekli, dayanıklı ve sürekli mücadelelere hazır bir bahadır; kadın ise oldukça bundan farklı; inançlı, ince, narin; erkeğin desteği ve moral kaynağı, çocuklarının mürşit ve terbiyecisi ayrı bir kahramandır."

    bu bölümün yer aldığı yazı da aslında oldukça bilgilendirici, açık ve eşit bir yazı iken, şu paragrafa katılamadım ben. böyle bakmıyorum en basitinden.
    ben farklı bakıyorum. ben başka yaşıyorum dinimi ahlakımı..
    dolayısıyla onun nutuklarını, ve yetiştirdiklerini yargılamalarını sevmiyorum.
    sokakta "cık cık"lanacak hareketlerim de yok üstelik.
    bu kadar.

    edit: öğretimine laf yok, derdimiz eğitimine öğretim çizgisinde bakması.
    bir öğrencisi olsun, ona katılmama özgürlüğü olan..
    kurtulmak isteyince kaçmak zorunda olmayan."
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük