fc barcelona

entry1714 galeri177
    294.
  1. bugun oynadıgı gijon macında attıgı bir golün üstüne yatarak iddaacıları keder içerisinde bırakmıs, küme düş insallah duasını yemiştir. barca macı hem alt oldu hem handikap asılmadı. 1.10 orana oynanır mı lan? alacagın olsun barcelona.messinin ayagı kırılsın. ibra altıpastan goller kacırsın. henry plase vurus yapamasın. yaya toure'nin tripotu bozulsun. puyol her topta pozisyon hatası yapsın. ofsaytı bozsun. adamı yakalayamasın. valdes kendi gibi olsun yeter. küme düş inşallah.
    1 ...
  2. 295.
  3. rakip oyunculara " allah belamı vereydi de futbolcu olmasaydım!" dedirten futbol takımıdır. lan bırakın iki de topa biz dokunalım a.k.
    0 ...
  4. 296.
  5. az önce pes 2010 da arkadaşının çok güvenip a.q skcm dağıtıcam diye söylenip aldığı takımdır.beşiktaş tarafından 4 maçta da ezilmiştir.
    -bobo bobo bobo bobo bir çalım daha valdes nerde la ( kalenin önünde beklemek)
    +a.q senin !! (yürekten o anda domalsam sokmak)
    -bobo sokar olum demiştim sana affı yok bobo bobo bobo
    -kartal gol gol gol kartal gol gol beş beş beş !!
    +??!!
    1 ...
  6. 297.
  7. cruyff'dan beri topa sahip olduğunda kötü olduğu dönemler de dahil en iyi oynayan takım. top yokken yapılan defans çok güçlü değil belki ama zaten futbolu güzelleştiren ofansın gücüdür genelde.
    0 ...
  8. 298.
  9. çok berbat top oynayan takım. turkcell süper lig'de olsalar kümede zor kalırlar.
    1 ...
  10. 299.
  11. dünya bahis sitelerinin verdigi orana göre kesin kazanması gereken takım. ayrıca bugüne kadarki bahis tarihinde şampiyonlar liginde bir deplasman takımına verilmiş en düşük orana sahip takım barcelonanın oranı tüm bahis şirketlerinde en az 1.40 en fazla 1.70 olarak yazılıyor.
    1 ...
  12. 300.
  13. her ne kadar dün gol atmış olsa ve toplamda 13 gole ulaşmış olsa da zlatan ibrahimovic'in italya'daki havasında olmadığı ve barça'nın hızını yavaşlattığı bir gerçek. bu sebepten ötürü hazır manchester united aşırı borçlarından ötürü yıldızlarını satabileceğini açıklamışken wayne rooney ya da fernando torres'i alması artık şart olan kulüp.
    0 ...
  14. 301.
  15. uzay futbolunu oynayan oyuncular topluluğu..
    0 ...
  16. 302.
  17. 303.
  18. 304.
  19. adam gibi bir kaleci almazsa şampiyonlar liginde heyecanlı maçlar izletecek takımdır. ha gider sebastian frey'i alırlarsa kupaları ablukaya alırlar. zevksiz olur maçlar. kimin yeneceğini bildiğin maçı niye izleyesin ki?
    2 ...
  20. 305.
  21. golü atmaktan çok attırmayı düşünen oyunculara sahip takım ibrahimovic hariç.
    0 ...
  22. 306.
  23. ps 2-3'lerde seçmenin ayıp olduğu takım. gerçi ps2'de ezdiği real ps3'te çok verimli hayilede el classico çok keyifli geçiyor.

    hani yetenek tamam ama takım ruhu olmadan başarı gelmez derler ya alın size takım.. * *
    http://www.facebook.com/v...video.php?v=1203665885218
    2 ...
  24. 307.
  25. lan sabaha kadar top çevirince devlet kurmak isteyen andavallar bi bakın hele ; iniesta , xavi , toure ,busquets ( her nasıl yazılıyorsa ) top çevirmek artık maç kazandırmıyor hala anlamadınız mı , stuttgart denilen zibil takıma milyonlarca pas yaptınız noldu kazanamadınız allahın almeria sı iki kere öne geçti napabildiniz hiç bi şey sonra da biz pas yapıoruz top hep bizde diye dönün durun olmaz öyle şey , her sene akılda kalır başarı yakalamak istiyorsanız kazanmaktan erken yaşta bıkmış usanmış oyuncularınıza ( pedro sabisi bile usanmış lan maç kazanmaktan ) ruh verin ki real madrid tepenize binmesin yok biz iyiyiz raatız diyorsanız bu inşaatçı florentino perez cristiano ronaldo ile bir olup ağzınıza oluk oluk sıçacak haberiniz olsun.

    (bkz: bir düşman)
    2 ...
  26. 308.
  27. maçlara şu kaleciyle çıksa daha az gol yiyeceği kesin olan takımdır.

    (bkz: http://tinyurl.com/yabqtuo)
    1 ...
  28. 309.
  29. formalarına reklam almadığı gibi bir de reklamını yaptıkları unicef'e yıllık 1.5 milyon euro ödeyen kudretli takım.
    3 ...
  30. 310.
  31. formalarına hiç reklam almaz bunlar, o gözüken nike amblemi de göz yanılmasından ibarettir esasında. bunlara ek olarak yıllarca formalarının kollarında katalan televizyonu tv3'ün reklamını da yapmışlardır.
    1 ...
  32. 311.
  33. ispanya devlet sınırları içinde bulunan katalan halkınınyer aldığı bölgenin aslında katulutanya adında yeni bir devlet kurulması gerektiğini bildiren klübün başkanı.
    edit: yıllarca reklam almayıp ülke takımları forma önüne reklam almazlar diyebilen takım.
    2 ...
  34. 312.
  35. ispanya'da resmen çifte standart futbol oynandığını ispatlayan takım. en bariz örneği hafta sonu oynanan real madrid - sevilla maçıdır. sevilla daha 2 ay önce kral kupasında barça'ya karşı 10 kişi defans yaparak, tam tabiri ile makatı zor kurtarmıştır. ancak geçen hafta real'e karşı, real'in hakkını direk teslim ederek başlayıp, resmen 4 2 4 oynamıştır.

    kalecileri kötüdür. ancak maçları yine de rakip ceza sahası önünde onanmaktadır.

    tanım2 : messi adında bir uzaylıyı bünyesinde barındırır.
    4 ...
  36. 313.
  37. tam 111 yıldır formasına reklam almayan klüptür.
    1 ...
  38. 314.
  39. bir nevi katalan milli takımı.
    1 ...
  40. 315.
  41. 316.
  42. giydikleri formalardaki nike amblemiyle reklam aldıkları iddia edilen kulüp, zaten dünyadaki tüm halı saha maçlarında oynayan tüm oyuncular her maç ayakkabılarındaki çeşitli amblemlerle reklam almakta, paranın dibine vurmaktadır.

    bok atmak için saçmalamakta beis görülmeyen kulüp, iş nike reklamı alıyor ibne kapitalistlere kadar varmış.
    1 ...
  43. 317.
  44. barcelona camiası ve taraftarları, real madrid ile oynadıkları maçlarda sadece real madrid ile değil; ispanya ile mücadele ettiklerine inanırlar.
    1 ...
  45. 318.
  46. bir futbol takımıdır fc barcelona

    öyle boru gibidir ki dikkate almazsanız bozguna uğratır, çok ciddiye alırsanız yine bozguna uğratır. yani olay kendilerindedir. onlar nasıl isterse netice o şekilde sonuçlanır. (konsantrasyona bağlı olarak) bütün takım konsantre olmuş ise (bunu yaptıkları 500 ün üstünde pastan da anlayabilmemiz mümkün) bilin ki pek hoş olmayacak.

    bazıları tecavüz diyor, bazıları ise geçirdi, en olmadı soktu, eline verdi falan.

    çoğu zaman ben amına koydu diyorum.
    en fütürsuzca olanından.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük