Alexander Rybak'in ki de mükemmeldir ama bu başlığa Saint Asonia ve Adam Gontier için geldim. Olsun ikisi de mükemmel şarkılar. Saint Asonia'nın ki kesinlikle dinlenmeli...
eurovision 2009 da norveç'in yarışmaya katıldığı şarkıdır.ve birinciliği elde etmiştir.
keman solosu muhteşem olmakla beraber alexander rybak son derece sempatik bir solisttir.sahne ışığı da vardır kendisinin.şarkıyı kendinin bestelemiş olası da yarıca bir artıdır.
"ben bir hikaye anlattım, ve kazandım" diyen alexander'ın bestesi, belki birinci diye belki o sesin o keman yeteneğinin o sözlerin etkisinden; fark etmez işte bir sebepten içimde sürekli söyleme isteği uyandıran şarkı. ayrıldığı sevgilisine yazdıklarını dünyaya duyurmak isteyen birinin kaleminden...