yetenek sizsiniz yarışmasında yarışan görme engelli adamın şarkısını sevdiqim kız bana abi deyince adıyla paylaşanları gördükten sonra iyice soğuduğum site olmuştur.
En cok Turklere calistiklarinin farkina vardigi sitedir. Islerine geldigi icin bize yalakalik yapmaktadir. Islerine gelmese diskriminasyon yapar ve turkleri bloke ederlerdi.
yaklaşık bir buçuk yıl önce üyesi olduğum ve bir ay tahammül edebildiğim bir site. yolda geçerken selam vermeyecek insanımsı orda arkadaşın sayıyor kendini. o ne yapmış bu kimleymiş merak da mı etmiyosun inat etme al tekrar diyen arkadaşlarıma inat dönmüyorum geri. nasılsa onlardan alıyorum haberleri * hem öğretmen olcaz bi yıl sonra öğrenci merak edip tüm öğretmenlerini aratcak beni de görcek orda falan olmaz ne havamız kalır. facebooksuz da yaşanıyor arkadaşlar, hem de daha güzel yaşanıyor bi deneyin derim. *
belki tanıyorsunuzdur diye karşıma abuk sabuk alakasız kişileri çıkartan web sitesi. yalnız en son karşıma çıkardığı kişiyi tanısaydım keşke diyorum. böyle friend e can kurban.
mark zuckerberg'in ismail yk'nın şarkısını duyması akabinde kapısına kilit vuracağı site. o değil de şarkı da öyle pis dile dolanıyor ki şerefsiz sabahtan beri olur olmadık yerde feyisbuk feyisbuk diyip duruyoruz.
an itibariyle zaten başından beri lüzumsuz olan hesabımı dondurarak kendimi kurtardığım oluşumdur. hayır asıl sinir olduğum neden komple silemiyoruz biz bu hesabı arkadaşım. açarken uyardın mı hem sen beni? uğraşılır aslında ama kasmaya üşeniyor insan.
üç yıldır üyesi olduğum ama ne var ki bir tane bile ilkokul arkadaşımı bulamadığım,onlarında beni bulamadığı site...bu ne iştir sözlük,millete bakıyorum sınıfları adına grup açıp tam kadro orda oluyorlar...bende amma teknolojiye,ilime,irfana kapılarını kapatmış elemanlarla okumuşum...allah bilir biri bile üniversiteyi kazanamamıştır,neyseki ben ite kakada olsa iki yıllık bir fakülteyi hakladım.
adına şarkı yapılmış site. ismail yk, facebook'a şarkı yapmak için uygun bir isim. çok takdir ettik. hala üyesi olmadığım için çok ayıpladım kendimi. facebook diye yer gök inliyor ve üye değilsin. düşün bi'. çok kötü bu ya. insan ne kadar eksik hissediyor kendini bazen.
son donemde eşsiz önerileriyle kullanıcılarını çıldırtmayı amaç edinmiş site.
biraz önce diğer odada televizyon izleyen kardeşimle yeniden bağlantı kurmamı önermiş olan site.
arkadaslarınızın yarısının evden çıkmadan sürekli bilgisayar basında oyun oynadıgını diger yarısının ise o ülke senin bu ülke benim gezdiğini gösteren site.
arkadaş sayısı ile sosyal-asosyalliğin bağlantısının ters orantı olduğu söylenmektedir birçok kişi tarafından, site için konuşmak gerekirse. kısmen haklılar lakin hala facebook u salt kumar, karı-kız kaldırma vb sebeplerle kullanan masumların çoğunlukta olduğunu düşünmekteyim ki bunların egosal hiçbir amacı yok.