* arkadaş listenizi ya herkes görecek ya da hiç kimse. ikisinden birini seçeceksiniz. kimse görmesin derseniz profilinize gelip soldaki arkadaşlar kısmının üzerindeki minik kaleme tıklayarak ordaki check boxu kontrol edin.
*profil resminizi saklamanın imkanı yok. ya kendinizi aramalara kapatacaksınız ya da başka yolu yok. profil resimleri albümünüzü kapatmak için gizlilik sekmesinden albüm ayarlarına girerek "profil photos" albümünü sadece arkadaşlarınız için görünür kılın. böylece adınızı arayan diğer resimlerinize giremez.
güvenlik ayarları zırvası adı altında, aldığınız bütün güvenlik önlemlerini falloş eden site.
e ben resimlerimi sadece arkadaşlarım görsün istiyordum, herkes görüyor. nasıl bir anlama kabiliyetidir bu ben anlamadım.
" * Artık durum güncellemelerinden fotoğraf albümlerine kadar, paylaştığın her gönderiyi kimlerin görebileceğini kontrol edebilirsin.
* Bölgesel ağlar (Londra veya Avustralya gibi) kaldırılmıştır.
* Tüm kullanıcılar için birtakım ortak bilgiler artık herkese açılmıştır.
* Facebook uyumlu uygulamalar artık kullanıldığında veya etkileşimde bulunulduğunda sınırlı miktarda bilgiye erişir: herkese açık bilgilerine ve Herkes'in görmesine izin verdiğin bilgilere.
* Facebook'taki reklamlarda herhangi bir değişiklik yok. Reklam verenlere kimsenin verilerini veya kişisel kimlik bilgilerini vermeyiz ve hiçbir zaman da vermedik."
şeklinde bir bildiri yayınlayan site. bugünde ne saçma şeyler var arkadaş.
"tüm kullanıcılar için bir takım ortak bilgiler artık herkese açılmıştır"
diyor ki artık profilinizi öyle gizlemek falan yok birader!
sikindirik yeni fasiliteleri ile artık böğk dedirten, en sade halini sevdiğimiz oluşum...yav en alakasız kimselerden yok fal, yok en sevdiği bilmemne, yok quiz muiz...yeter huleyn...
ota boka hayran olan topluluğu barındıran sanal ağ. en son "hayran olmaktan sıkıldım x)" şeklinde hayran sayfası açılmıştır, artık üyeliğim deactivated yanee..
kütüphane: Bende 1 yumurta var, sende 1 yumurta var. Ben sana 1 yumurta versem, sen bana bir yumurta versen, bende 1 yumurta sende 1 yumurta olur.Bende 1 bilgi var, sende 1 bilgi var. Ben sana 1 bilgi versem, sen bana 1 bilgi versen, bende 2 bilgi, sende de 2 bilgi olur. (sokrates'di herhalde?)
9 saat önce Paylaş
6 kişi bunu beğendi.
Kenan Seven: ben sana bi kere versem sen bana bi kere versen piyasada iki tane ibne olur....
bu ne la? sokratesmiş...
sokarım tesine