yeni mesajlaşma sistemine geçtikten sonra cep telefonunuzdan yazdığınız mesajların sizden gönderilmiş gibi gözüksede arkadaşlarınıza iletilmediği platform, böyle enteresan bir problemi var bugünlerde sinir bozucu.
kullanmadığım için her gün şükrettiğim illet.o nedir öyle arkadaş başına oturan kalkamıyor. okulda yanından geçince birbirine selam vermeyen insanlar burda arkadaş oluyor. anlamadım gitti. ayrıca normalde fotoğrafının bir başkasına gösterilmesinden bile rahatsız olan insanlar boy boy fotoğraflarını bırakıyorlar artık. bu facebook sayesinde insanlarla ilgili çok farklı sosyolojik meseleler ortaya çıkacak bak söylemedi demeyin.
ekran başında sınav notlarının açıklanıp açıklanmadığını sürekli kontrol eden girişimci arkadaşların, açıklandığı anda "durum"larına yazarak kötü haber tellallığı yaptığı sosyal paylaşım sitesi.
çok paylaşımcıyız.
son zamanlarda sizde normal hayatınıza dönebilirsiniz..bağımlı olmaktan kuratulabilirsiniz..başkalalarının hayatlarına olan merakınızı dizginleyebilirsiniz sloganlarını kullanarak başlatmayı düşündüğüm savaşın nedenidir.abi bu ne ya tamam iyi güzel hoş ama 24 saatin 20 saati facebookla geçirilir mi?ayrılma boşanma adam vurma aldatma beyin sarsıntısı..aklınıza gelebilecek her türlü şeye neden olabilecek çok zararlı bi alışkanlıktır.insanların hayatına merakınız artar ay dur şunada bi bakayım dur şu bu fotoğrafa ne yazmış derken hoop bi bakmışsınız kayıpsınız.alın size lost!bu mücadeleyi bi gün ben başlatmasam da biri başlatacak eminim=)
böyle sosyallik olacaksa hiç olmasın; dudaklarını sekilden sekile sokup fotoğraf cektiren kızlar, her an ne bok yediğini duvarına yazanlar, bilmem şu kişiyi şu kadar seven bu kadar kisi bulabilirim sayfası, dakika bası gelen oyun istekleri, sağ altta sohbet kısmı olmasına rağmen herşeyi duvara paylaşan denyolar, hergün okulda; işte; özel hayatta birbirini görenlerin bir fotoğrafa 200 tane yorum yapması, 15-20 kişinin bir araya gelip x 'i protesto etmesi uzar gider bu liste.
acilen bu saçmalıklara önlem bulunmalı.
küçük bir düzenleme: liseliler birazdan eksilemeye başlar. ''smiley''.
son zamanlarda iyice soğumaya başladığım sözde sosyal paylaşım sitesi.kesinlikle insanları asosyalleştirmekte...5dk bakıp çıkacam diye girerken 1 saatin harcanabileceği bir sitedir.tavsiyem uzak durun
kullanmayı bilen, işi abartmayan kimseler için, güzel bir boş vakit geçirme aracıdır. ayrıca sene oldu 2011, günlerden 11 ocak ve ben hala yeni profile geçmedim. ama bugün gördüğüm bir bildirimle yıkıldım.
--spoiler--
yeni profilin çok yakında geliyor
Birkaç gün içerisinde kendini daha ayrıntılı tanıtmana yardımcı pek çok yeni özelliğe sahip yeni profile geçeceksin.
--spoiler--
altına bir de "şimdi geç" butonu koymuşlar. "ya sıka sıka ya da s*ke s*ke" demeye getiriyorlar.
.karmaşık ilişki vaziyeti gibi bir duruma bu site sayesinde vakıf olduk. (neyin nesi ki?)
.Türk bayrağını beğenecek 50000000 kişi bulabilirim kasıntıları.
.fotografı beğen, videoyu paylaşmıcaksan izleme, duvar yazımı gıdıkla gibi saçmalıklarıda hayatımıza soktu.