sohbet kutusu, msn işlevide görmektedir. bu durumda insana çifte sevinç yaşatıyor. bi taşla iki kuş vurma şansı sunuyor. msn de bulunmayan hatunları düşürme avantajı sağlıyor. çok işlevsel. seviyoruz.
beğenip bir şey paylaştığımda bir başka arkadaşımın paylaştığım şeyi yalandan da olsa beğene basmadan ve yorum yapmadan kendi sayfasında düşüncesizce paylaştığı sitedir.
aynı durumu videoyu sırası ile beş on arkadaşımın paylaştığı sürekli @ ankara @ istanbul yazıları görmeye başladığım ve gittikçe sıkmaya başlayan site.*
Tabi şimdi bilindiği üzere fan page'leri var. Benim dikkatini çeken şey es kaza, göte bala sayfayısı rating alan adamlar bir web master havasına bürünüyorlar. Buranın "wall" una da yazan mallar iki de bir "yav admin, aman admin" gibisinden konuşma tarzlarına giriyorlar. işte o zaman bu bilgisayarı açıp sadece internet explorer'a tıklayabilen liseliler, lise terk de olabilir, kendilerini bill gates zannediyorlar. Gıcık oluyorum lan.
behzat ç.'nin bir bölümünde harun'un dediği gibi 'bilgi, belge dökümanteridir'. tamamiyle saçmalıktır, bir amacı yoktur ve yaklaşık 1 yıl önce yoğun apaçi istilası nedeniyle yonja.com'a dönüşümünü tamamlamıştır.
Hesabı dondurmanızı duygu sömürüsü yaparak engellemeye çalışan sitedir. Bugün dondurdum ve bilmem kim bilmem kim sizi özleyecek diye ibareler gördüm. gözümden iki damla yaş süzüldü, hislendim be! Sonra o kişileri arayıp özleyecek misiniz beni diye sordum, dert oldu içime. Dediler bas git arkadaş. Daha da hislendim. Kötü bu facebook kötü.
kimi insanlar tarafından türkçe kısaltma kullanılarak telaffuz edildiğine şahit olduğum popüler web sitesi. bahsettiğim türkçe kısaltma da şu şekildeydi; ''geçen faceye giremedim.'' .