görüşmek istediğim insanlar ile günlük hayatımda da görüştüğümden pek kaale almadığım ve başıma türlü işler açtıktan sonra hesabımı ilelebet kapattığım bir nevi arkadaşlık sitesidir.
zamanımı çok fazla kaybettiğim ve işe yarar hiçbirşeyle karşılaşmadığım ilk başlarda zevkle bakarken sonradan sıkıcılaşan genellikle oyun oynamak için kullandığım ünlü bir site.
+bunu profil yapmalısın bebeiim.
-yok lan bok gibi çıkmışım.
+hayır çok taşsın bi kere, ayrıca beni forla.
gibi samimiyetsizlikler barındıran sosyal paylaşım sitesi.
o olayada ne gıcığımdır. kötü çıktığını düşünüyosan ne bok yemeye koyuyon fotoğrafı? işiniz gücünüz ego.
son 12 aydır hemen her an düşündüğüm bir kız var. ergen aşık deyin, platonik deyin ne derseniz deyin işte. neyse ben bu kızla 3-4 hafta kadar önce hislerim hakkında konuştum. o günden beri iletişimimiz yok, ama hala kafamdan atamıyorum bir türlü. sürekli onu düşünüyorum falan.
neyse bu gün ondan "naber" diye bir sms aldım. bir süre sohbet ettik. sonrasında öğleden beri düşünüyorum tekrar mesaj atmamın gerekip gerekmediğini. 5 dakika falan önce facebook'ta bambaşka bir arkadaşımla mesajlaşırken sağ tarafta bir uygulama reklamı gördüm: "x ve diğer 12 arkadaş it girl oynuyor." x kafamdan atamadığım şahıs. normalde o "12 arkadaş" ibaresi bir link olup tıkladığımda o 12 kişiyi gösterir. bunda o düz yazı sadece, 12 arkadaşın kim olduğuyla ilgili bir bilgi yok.
reklam sırf bana mesaj vermek içindi sanki. bu facebook aklımı falan okuyup böyle bir şey de yapıyorsa ben bu mark'ınkileri yalarım arkadaş. bu ne lan, site benimle akıl oyunları oynuyor.
mark zuckerberg tarafından kurulan site . milyonlarca insanın facebook hesabı vardır .( o bir kaç milyonun içinde bende varım ) gereksiz bir sitedir , fakat insanların ne kadar boş zamanı olduğunu göstermektedir . hesap açtığımdan beri 10 defa anca girmişimdir .
şuan dünya üzerinde en çok kullanılan sitelerden birisidir. türkiye'de de bu sitenin bir hayli üyesi vardır, nedeni de büyük ihtimal türklerin sosyalliğe duydukları merak veya popüler kültürün bir toplumu çok fazla etkilemesinin bir sonucu olabilir.
oluşum nedeni, yıllardır görmediğin tanıdıklarını bulmak olsa da genelde eş bulmak için kullanılan sosyal paylaşım sitesi. güzel kullananlar için çok yararlı ve keyifli bir yer. eski dostlarını, tanıdıklarını görebiliyorsun, güzel, komik ve bilgi verici videoları izleyip paylaşabiliyorsun. kötü kullananlar için ise, karı kız derdinde olan, her güzeli her yakışıklıyı arkadaş olarak ekleyen ve kendini yanlış tanıtan kişilerin ortalarda cirit attığı arena.
photoshopun yaygınlaşmasına yol açan site.
feys profili aracılığıyla üyelerin kendilerinden çoook farklı davrandıkları alandır.
ot bildiğin adamlar feys sağolsun şiir manyağı falan oluyorlar.
Parantez içinde ki takma ad yazılacak bölüme yazılanlardan sonra iyice soğumama neden olan site.(Dürttüysek Tribe Girme Ekle) diye bir yazı gördüm az önce. Bu nedir yahu ? düttüysek ekle diyor. niye dürtüyosun o zaman direk sen ekle nedir yani bu kasılmalar.
can sıkılmasına engel.
dünyanın bin yerine dağılmış arkadaşlar hala yanınızdaymış hissi veren, yalancı bir özlem ilacı.
olsun yine de placebo etkisine de razıyız.
bir futbolcuyu beğenince otomatik olarak o futbolcu sevdiği sporcular kısmına ekleniyor. istemiyorum kardeşim.
tomas ujfalusi'nin sayfasını beğenmek istiyorum ama adamı beğenmiyorum. sayfaya katılmayı beğenmek olarak görürseniz olacağı bu. like değil join bebeğim.
estel ve blackswan aralarında konuşmaktadırlar. estel facebookta olan bi olaydan bahsetmektedir.
blackswan: estelcim sana bişi diyeyim mi inşallah şu 22 ağustosta hükümet facebooku kapatır da herkes huzura erer, gerçekten çok isityorum bunu.
estel: hahahahahahhahaha iyi fikir.
not: burada önemli nokta blackswan arkadaşımızın bu aralar her dediğinin olmasıdır. bi keresinde " bu sene ankaraya yaz gelmesin" dedi ve hala ankaraya yaz gelmedi.