önceleri gizlilikle ilgili açıkları olan, ancak artık gizliliğin amına su kaçırmış olan sitedir. hem hiçbir uyarı vermeden profilimi kapatırlar, defalarca mail atmama rağmen geri vermezler. yeni bir hesap açarım, önceki profilimdeki arkadaşlarımı tekrar toplamaya çalışırım. hepsi tanıyor olabileceğim kişiler listemde görünmesine rağmen, bir kaç kişiye arkadaşlık isteği göndermemden sonra, diğer arkadaşlarıma istek göndermemi engellemesi... bu ne perhiz, bu ne lahana turşusudur yani.
insanı asosyal yapan sosyal paylaşım sitelerinden biri.
Gün boyu ne yaptığını yazıp, resimlerini ve videolarını upload edip sanki facebookta maaşlı çalışıyormuş gibi davranmanıza sebep olan site.
şaka maka, güvenliğinize önem veren site.
arkadaşım bir şeye bakmak için hesabımı açmak istedi, bana hemen uyarı geldi. tanımadığın bir cihaz hesabına girmeye çalışıyor, sen misin lan o şeklinde. yani hemen hemen bu minvalde. *
facebook'unu kapatanların kendilerini ilah statüsüne yükseldiğini sandığı yer. olm siz kapattıktan sonra asıl içerde ne eğlenceler döndü, ne fanteziler yaşandı bilseniz var ya... ahahah
sabahtan akşama kadar bir bu sitede takılmak var bir de uludağ sözlükte takılmak var. bence facebook'a girip "zhaaaaaa" yazanla buraya gelip tanım yapan arasında baya bir fark var.
mark zuckerberg'i evermediğimiz sürece sürekli değişecek site.
adama münasip bir kısmet bulup başgöz etmezsek başımıza daha ne işler açacak... zaman tüneli dediği profil düzeni neyimize gerekti şimdi pardon?
gitgide özlü söz paylaşımına döndüğünü gördüğüm site. herkes filozof, herkeste ben her bi siki çözdüm havası, demet akalın şarkıları tarzında atarlanmalı, giderli konuşmalar, sayfalarının beğenilmeleri için göt verecek derecede olma durumu hakim bir de otobüs yada minibüsle önünden geçilen mekanda olduğunu bildirme heveslisiymiş herkes bu çok popüler. geçen mal bir arkadaşım levent tenis klübünde olduğunu bildirmiş, adamı görsen raketi vibratör sanacak derecede sığır bir kişilik. çok siktiriboktan bir hal almış sitedir vesselam.
bendeki popülaritesini yitirmiş, sürekli güncellenen, güncellendikçe suyu çıkan, oysa popülerliğini basit ve kullanılabilir olmasından alan ve artık yeni yetmelerin tuvaletine dönüşen yanlızlar ve asosyallerin buluşma adresi. kanımca en fazla 3 5 sene sonra hi5 gibi tamamen gözden düşecek ve sıradanlaşacaktır zira her ne kadar twitterla farklı bir konsept olsa da günümüzün yeni popüler kültür kaynağı artık facebook değil twittirdır her ne kadar birilerini takip etme gereksizliğinde bulunmasamda.
hi5 ve yonja gibi bir dönem popüler olup sonra gözden düşen sitelere nazaran popülerliğini hala korumasındaki etkenlerden biri de sürekli kendini yenilemesidir bence.