Eylül...
Hüznün,sarının ve ayrılığın simgesi.
O ki gelirken ayrı hüzne boğar insanı, giderken apayrı...
Benim için keyifli akşamların, serin ve hüzünlü günlerin adıdır eylül. Keşke geldiği gibi gitmese, terketmese bizi. Kahve,şiir,kitap,müzik, yürüyüş...
Hepsi onunla daha güzel, daha keyifli.
tesadüfmü bilemiyorum ama kesinlikle ayrılıktır ardından gelen acıdır. sonra bir bakmışsınız 2 yılınız gitmis sizde bir cabayla hayatınızdaki en kritik 2 yılı kurtarmaya calısırsınız.
Ilhan berk'in hakkında "eylül ki en kanayan aydır tarihte" dediği ay. Biraz hüzün, biraz huzur ayı. Ve tabi hepimize Leyla ile Mecnun'u ucundan hatırlatan ay. Özlemişim be.
uzun güzel yaz gecelerinden daha güzel bir şey var;
dokuz ay boyunca o geceleri beklemek.
bir kez daha geldi eylül sarı yapraklar beni çağırıyor.
hayır kararma gönlüm,
en güzeli daha yeni başlıyor.