doğru insanı bulduğunda gerçekleşen eylem. doğru insan olduğunu nerden bileceğim diyorsanız, doğru insan olduğunda hissediyormuşşun öle dediler valla.*
Tamamiyle saçmalıktan ibaret olan durumdur.iki kişi 2 yıl sevgili yaşasa ve ardından evlenmeye kalkışsa.Ve 15 yıl evli kalsa.Bunun çocuk problemi,kıskançlıklar,yıldönümleri falan da var tabi.17 sene aynı kadınla takılmak zaten icler acısı olmakla beraber,giren faturanın hesabını yyapmak imkansız.Bu nedenle evlenmeye gerek yoktur.Eğer mecbur evlenceksek de mümkünse en geç vakitte olsun.
çok mantıksız aslında.sonuçta evlendiğin insan bir yabancı.evini,yemeğini,yatağını,hayatını bu insanla paylaşıyorsun.bir anda en yakının oluyor.çok acayip bi durum düşününce.
"yaşım geldi,
annem dedi,
onun gibi;
evlenmek gerek,
aman gün almasın otuzundan,
bir tane bulunsun aynı babasından
anne benim koşmam gerek,
istemiyorum pilav yapmak,
sana birde torun gerek,
istemiyorum çocuk bakmak,
anne ben aşka inanmam,
önce aşık olmam gerek,
gözyaşlarıyla sulanmam, evlilik benim solmam demek"
türkiye'de erkeklerin "artık düzenli bi hayata gireyim, evi çekip çeviren olsun" diyerek
kızların ise "elalem bana koca bulamamış demesin bir tane de çocuk yaparım oldu bitti" diyerek başvurdukları eylem.
evlenirken sadece birlikte yaşayabileceğin birisiyle değil, onsuz yaşayamayacağın birisini seç. geldiği zaman sadece boşluk doldurmuş olmasın, gittiğin de yeri doldurulamasın.
biz türk erkeklerine biraz ağır gelen bir durumdur, zira evlilikle birlikte insan özgürlüğünü, arkadaşlarını ve daha birçok sevdiği şeye elveda demek zorundadır..
özgürlüğünün kilidi "evet" i hem kırman hem de yeni kilidi başkasına vermen hem de farketmeden hem de onca özgür iken!
ve bazen "şirk" hali(uzun hikaye)...-tövbe tövbe
kısaca evlilikten ne istediğiniden eminseniz ve karşınızadkinin de isteklerinin aynı olduğundan emin değilseniz uzak durun...
evlilik; "ben" ile "sen" tanımının tekil hale gelmesi ve iki "ben"den bir "sen" çıkmasıdır. allah'a yolculuktur evlilik. susamışlara su... çünkü "allah rızası" dairesinde yapılan bir evlilik her türlü mutsuzluktan ve sıkıntıdan uzaktır. koruma altındadır.