Türkiye şartlarında XX ve XY nin hayatlarını birleştirmek istemeleriyle kendilerini içinde buldukları olaydır. Türkiye şartları dışındaki durumu düşünmek dahi istemiyorum.
çok aşıksındır. o kadar aşıksındır ki hayatında ondan başkası yoktur. hatta sen bile yoksundur. ne gecen kalmıştır ne de gündüzün. vücudunu saran bir kanser gibi teslim olmuşsundur sevdaya.
onu görmediğin her an büyük bir ızdıraba dönüşmüştür. onsuz geçen düşüncelerin bile ihanet gibi gelmeye başlamıştır. ilk uyandığında o aklına gelir, aynen uyumadan hemen önce onu hayal ettiğin gibi.
neticede yapacak hiçbir şey kalmamıştır geriye. ya sen bu aşkı hazmedip normale dönmelisindir ya da aşk seni kocaman bir okyanus gibi yutup derinliklerinde öğütecektir.
netice olarak kendini tercih edersin. evlenirsin onunla ve ölümcül aşkının yavaş yavaş sıradanlaşmasını beklersin. işe yarar muhakkak. kurtulursun ama o aşkı da feda ederek...
işte tam da bu yüzden evlilik, bazen ölümüne aşık olunan insana duyulan hislerin normale dönmesi için yapılandır.
Kadinlar icin özgürlük ve rahatlik, erkekler icin yarraklara yan basmak olarak tanimlanabilir. Sorumluluk alacak olgunluğa ulasmadiysaniz , evlilik kelimesini telaffuz bile etmeyin. O kadar evli arkadaşım var bir tanesi bile halinden memnun değil. Kesinlikle abartmiyorum.
saçmalığı biraz da verilen pozlardan kaynaklanan ikili anlaşmadır,, resimlere bakarak evliliğin nereye doğru yol aldığını anlamak mümkündür, ve evet, herşey saçma salak bir evet, ve eğlenceyle başlar, ama böyle gitmeyeceği de kesindir, işte minik bir örnek; http://galeri8.uludagsozl...om/495/evlilik_534929.jpg
hem özgürlük hem de hapsolmaktır. asıl kritik nokta şudur. aşık olduğun ve aşkının körelmeyeceği biriyleyse evlilik o zaman muhteşemdir. o da olmasaydı falan filan gibi akla takılan şeyler varsa koşarak uzaklaşmak gerekir ki evlilikten hayat zindan olmasın.
evlilik, her koşulda eşine teslim olmak ve her türlü zorluğa onunla katlanabilmektir, bazen kendine bile tahammülün yokken her daim eşine tahammül gösterebilmektir.
evlilik, yüzünü okşayabileceğin, her daim öpmek isteyeceğin biriyle yapılmalıdır.
evlilik, ter kokusundan tahrik olabileceğin, iğrenmeyeceğin kişiyle güzeldir.
okulu bırakıyorum ben evlenicem. evimin kadını çocuklarımın anası olucam, yoksa bu gidişle bu okulumun kadını kitaplarımın anası olucam. bu kadar çok ders olur mu lan hangisine çalışalım amk.