evlenene kadar envai cesit birliktelik yasayan ve cevre baskısı, yaşın gelmesi vs sebeplerle evlenen ciftlerin mutluluğu yakalamasi zor tabi. masum hayaller ve içinde çıkar olmayan bir evliliğin mutluluk getirecegi kanaatindeyim.
Elin iş tutunca etrafındaki herkesin seni bazen imayla bazen direk olarak sokmak istediği yoldur.
Sana da bi arkadaş lazım artık.
Can'ın sıkılıyordur
Felsefede sonsuz Teriminin yeri nedir. Maddenin alt yapıtaşlarının alt birimlerine inerek devam edersek. Nerde durmamız gerekiyor. Varlığın algısı nasıl olmalı ? Sen uzay için sonsuz diyemeyiz demiştin. Çünkü bir şeyin sonsuz olduğunu söylemek için sonu olmadığını ispat etmek gerekiyor demiştin. Orasında aklıma yazmamıştı gerçi. Diyelimki sonsuz değil. Bitiyor ya da sınırı var ama genişliyor bi yerden sonra . Peki nereye doğru genişliyor. Yada eğer genişlemiyorsa ve bi yerde bitiyorsa bu sınır uzayla nereyi ayırıyor. Gibi sorular geliyor aklıma bu uzayın sonsuzluğu konusunda. Maddenin içinde ise yapıtaşı diye düşünürsek her yapının bir alt birimi var. Peki bu nerde bitiyor.
hayatınızı beraber geçirmek istediğiniz kişi hayatını sizinle geçirmek istemediği için hayatını sizinle geçirmeyi isteyen bir kişi bulup hayatınızı onunla geçirmektir.
yalnızlık Allah'a mahsustur. bozulmaması gereken müessese. herkesin kendini en iyi hissettiği yer ailesidir. en sıcak ortamdır. seksten ibaret görülmemelidir.
bu konuda "bir kilo süt için inek beslemek bik bik bik" diye ötenleri takmamak gerekir. millet gitsin zinasını yapsın dışarıda işin doğru olanı sevilen bir insanla hayatı birleştirip ömür boyu birbirine destek olmaktır. genelde aksini düşünenler zaten evlense bile kendilerinden bir bok olmayacağından mutsuz bir hayat sürmeleri muhtemeldir. atalarımız yokluk içinde bu kutsal kurumun hakkını vermiş biz bu zamanda kaçacak delik arıyoruz. olayın duygusundan mahrum olan insan zaten bırak evlenmesin.