"hacı düşünsene her gün aynı kadını sikiyorsun ne kötü iyy" diyen insanları ortaya çıkaran müessesedir. zannederSin bekarken her gece farklı bir hatunun göbeğinden zeytin peynir yiyip gamzesinden rakı içiyorlar.
3 yıl sonra falan içinde bulunmak istediğim kutsal kurum. kafa dengi birini bulunca dünyanın en güzel şeyi bence. burdaki herkes niye dişi yakarış modunda ben anlamadım.
tamamen yanlış anlaşılan kurum. taraflar imzayı attıktan sonra birbirlerinin tüm özlük haklarını da aldıklarını sanırlar. oysa ki yok öyle bir şey. iki kişinin yol arkadaşlığı yapması gerekirken, kısıtlamacı bir hal alır zaman zaman. erkek eskisi gibi maç izleyemez mesela ya da arkadaşlarıyla takılamaz. kadın da eskisi gibi gezip tozamaz. oysa ki engelleri beraber aşmak toplum huzurunda bakın biz onaylı olarak sevişiyoruz demenin bir başka şeklidir.
dünya evine girmektir.
yanlış özümsendiği taktirde yıkıcı sonuçları vardır.
lütfen çocukların erişemeyeceği yerde saklayınız.
kullanmadan önce prospektüsü okuyunuz.
bir erkek için en zor olandır. kadınlar çok ağlarlar ama evlilikten kadınlar karlı çıkar. bu bir gerçektir.
bir erkek eğer belirli bir saygınlık görmüyorsa hiç kalkışmamalıdır. evlilik size aile kurmanızı sağlar. başka artı yanı olduğunu düşünmüyorum. aile kurmaktan başka beklentisi olan ya da içindeki ruhsal bozukluktan kurtulmak için bir araç olarak gören varsa hiç denemesinler. doktora gidin siz. amına kodumun kafadan kontakları.
belli bi yaştan sonra gereklidir. Ancak erken yaşta yapılan evlilikler tehlikelidir. Doğru insanı bulduğunuzda yapıştırın nikahı. Uzatmanın irdelemenin anlamı yok. Netice de hepimiz ölücez lan, kesin bilgi.