evlilik

entry3048 galeri149 ses1
    1997.
  1. 1996.
  2. dünyanın en güzel olayı da olabilir, bir felaketin başlangıcı da. bu tamamen seçimlerle alakalıdır. yüzde yüz duygusallıkla gerçekleşecek ve yönetilebilecek bir müessese değildir ve zaten bazı duygular zamanla kaybolur. bir evliliği ayakta tutan yegane şey saygıdır. birisiyle ne kadar süredir birlikte yaşarsanız yaşayın, onun da insan olduğunu unutmazsanız, bencil hırslara kapılmazsanız ve aynı karşılığı görürseniz bu evlilik adına yapacağınız en güzel şey olur.
    1 ...
  3. 1995.
  4. bir kale gibidir: dışarıdakiler içeri; içeridikler dışarı çıkmak isterler. ama bu olmaz ya da olması zordur.
    0 ...
  5. 1994.
  6. Ciddi bir müessesedir. O kadar ciddi ki , halaybaşını kaptırmamaya çalışan dayı , gelinin varsa kız kardeşinin yüzüne vurduğu boya ,gelinin yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar diye ağlaması . Bunların neresi ciddi lan
    0 ...
  7. 1993.
  8. iki yetişkin bireyin resmi makamlara başvuru yaparak sevişme izni alması.
    3 ...
  9. 1992.
  10. valla sol frame deki evlenmeden önce sevişmeyen kızlar, sevişen kızlar gibi başlıklar gördükçe;

    evilik resmi seks merkezi gibi geliyor sayenizde.
    5 ...
  11. 1992.
  12. kindar biriyle kesinlikle evlenmeyin her tartışmada herşeyi ısıtıp ısıtıp önünüze getirir. Çok konuşan kişilerle de evlenmeyin.Aşk sevgi güzellik boş şeyler kişiliğine önem verin.
    3 ...
  13. 1991.
  14. 1990.
  15. hayalini kurmadığım. olursa olur çok kasmamak lazım.
    0 ...
  16. 1989.
  17. çok kibar bir kadın alıp, sonra tuvalette pötür pötür sıçtığını görünce erkeklerin soğuduğudur. aslında evlilik biraz da hijyen midir? *
    0 ...
  18. 1988.
  19. 1987.
  20. 1986.
  21. şu an ki hayatıma çok uzak olan kurum.
    0 ...
  22. 1985.
  23. hayret doğrusu... daha dün'e kadar, o'nların evinde sabahlara kadar sikindirik direksiyonumuzla araba yarışı oynadığımız arkadaşım artık evli...

    ikimizde 29 yaşımızdayız. birkaç ay sonra ibre 30'a vuracak her ikimizde de. hatta onda daha evvel...

    "kızlar belli bir süre sonra full versiyon satın almanı istiyor, bıktım artık sürekli terkedilmekten, artık biriyle kaçırmadan evlenicem"

    dediği daha dün gibi aklımda. ne ara büyüdük böyle evlilik lâkırdıları edecek kadar.

    tuhaf şey şu hayat, filmlerdeki hayatlar gibi hayatlarımız. bir anda 30-40-60-70 olacak ve ölüp gideceğiz. hatta kimileri çok daha erken, şansa kalmış. şans diyorum çünkü öyle kadere falan inanan bir insan değilim. hayatta herşey rastgele.

    şu hayatta en önemli şey mutlu, dolu dolu yaşayıp ölmek ama şu evlilik tuhaf şey doğrusu, bir nevi masumiyetin ölümü gibi tuhaf, kumar gibi riskli.
    0 ...
  24. 1984.
  25. evlenen dininin yarısını kurtarır. öbür yarısınıda kendisi çalışıp kurtarsın.
    hadis-i şerif.
    2 ...
  26. 1983.
  27. kadın için mayın tarlasıdır. Headshottır, katliamdır, critical hittir, soykırımdır. Belki bu da amerika'nın oyunudur.

    Evlenmeyin ve kimsenin çoraplarının peşinde koşmayın. Evlenmeyin ve ipeksi elleriniz boklu klozet temizlemesin. Evlenmeyin ve çocuk için işsiz kalmayın. Evlenmeyin ve kendileri sorunken bir de iğrenç aileleriyle uğraşmayın. Evlenmeyin ve kıyafet, gezi, sosyallikte kendinize yeni bir otorite baba figürü edinmeyin. Evlenmeyin ve bugün ne yemek yapsam demeyin, mısır gevreği yiyip hep formda kalın. Evlenmeyin ve kumanda sizde olsun. Evlenmeyin ve tartışıp kavga edecek biri olmasın.

    Ama düzenli seksss diyen hınzır hatunlar size de ufak not: mastürbasyon daha iyi evlenme. Her gün vajinanda sondaj çalışması yapılmasını istemiyorsan evlenme emin ol elin daha iyi.

    - kamu spotu mode off -
    4 ...
  28. 1982.
  29. eğer aşık olduğun adamla veya kadınla evleniyorsan tadından yenmeyen birliktelik.

    evet bir kurumdur ama siz karı koca bu kurumun kurallarını koyarsanız eziyet olmaktan çıkar, büyük keyfe dönüşür.

    bir de çocuklarınız olursa toplumsal alışkanlıkları yıkmadan rahat rahat büyütürsünüz.

    aşık olduğum kadınla 12 yıllık evliyim. hiç sizin dediğiniz gibi hissetmedim.
    1 ...
  30. 1981.
  31. her şeyin modasının geçmesi evliliği sorunsuz bir kurum haline getirmemektedir. evet her şeyin modası geçer, ve yerine daha iyisi gelir. evliliğin yerini alan şey de bir gün sorunlar üretmeye başlar elbette.

    her birey aynı şeyleri sevemez, aynı sorumlulukları yüklenmeyi istemez aynı ortamlardan haz almaz. x kişi ailevi bir ortamdan haz alıyor diye tüm bireyler de haz almak zorunda değildir.yani aile veya evlilik kurumları, yaşam enerjisini her şartta ve zamanda yükseltir diye bir mantıksal zorunluluk yoktur.

    özgürlükten kasıt, bireyin yalnız kalma ihtiyacı, tek başına zaman geçirme ihtiyacı gibi konulardır. evlilik ve aile kurumu bunu engeller.
    4 ...
  32. 1980.
  33. aile kurmanın gereği. moda olarak görenler; her şeyin modası geçer.

    esas aile kurumunu yıpratanlar maalesef toplumun içindeki bazı marjinal bireylerdir.
    bilakis, sevgi dolu bir aile, insanların yaşam enerjisini yükseltir.
    özgürlük kavramına gelince, başkalarının özgürlüğünün başladığı yerde kişilerin özgürlüğü sona erer. sınırsız ve sorumsuz bir özgürlük toplum içinde yaşayan bir insanın üzerinde taşıyabileceği bir olgu değildir.
    3 ...
  34. 1979.
  35. günümüzde bireyi yıpratan, bireyin yaşam enerjisini yok eden ,bireyin özgürlüğüne engel teşkil eden bir kurum. modası geçiyor artık.

    edit: hoaydaa feministler gibi konuştum.
    2 ...
  36. 1978.
  37. cümbüşsel bir durum bahtına göre de hayatını karartmaktır.
    0 ...
  38. 1977.
  39. 1976.
  40. sevişeceğini belediyeye haber vermektir.
    1 ...
  41. 1975.
  42. Bir rio karnavalı değil. Muhtemelen festival havasında geçmiyor.

    Yine de tekliflere açığım.
    Sonuç olarak en son baktirdigim dalda gelinlik çıktı. Giymem lazım.
    4 ...
  43. 1974.
© 2026 uludağ sözlük