hayırlı geceler arkadaşlar, off demin uyandım çok fena kabus gördüm ya. şimdi "lan hemen uyanır uyanmaz sözlüğe mi girdin" diye düşünmeyin, insan paylaşmak istiyor yalnızken. salih de yok köye gitti akrabaların yanına, tekim evde şu an... neyse kabusu anlatim, bak tüylerim takke takke hala;
şimdi rüyamda seçim zamanıymış güya, işte televizyonu açıyorum, bi bakıyorum anketler falan yapılmış cehape %66 oy falan diyorlar. lan olur mu öyle şey deyip o arada koridorda koşarken arkamdan cin kovalıyormuş gibi hissediyorum rüyada hani size de olmuştur belki yaşamışsınızdır o hissi... neyse işte oyumu kullanmaya gidiyorum sabah, kabine giriyorum böyle oy pusulası elimde, sadece cehape var başka partiler yok... offf bak nası hala tesirindeyim kabusun ya... sonra işte basmıyorum mührü, boş halde atıyorum, arkadan ismet inönü'yle rahmetli mustafa kemal atatürk paşa geliyor diyorlar ki sen niye benim kurduğum cumhuriyetin partisini seçmedin diyor, ismet inönü de diyor ki, benim de partide büyük katkılarım var, mutlaka bizim partiyi seçmelisin diyor..
öyle uyandım, bikaç dakika tavana falan baktım, tavana yapıştırdığım fosforlu yıldızları saydım sonra paylaşma ihtiyacı hissettim. gerçi korkmamak lazım sonuçta rüyaların tersi çıkar derler, hem rüyada kırmızı renk varsa o rüya boş bi rüyaymış derler...
dışarıdan birisi gelip bunları okuduğunda ne düşüneceği merak konusudur. sözlük ne, troll ne, trolller ne, entry ne, etuuu ne. ne saçma sapan yazılar yazılıyor deyip anında kaçacaktır.
sözlük: içinde bulunduğun site.
troll: hala net bir tanımı yapılamamıştır.
trolller: trollün çoğuludur.
entry: başlıklara yazılan her bir madde.
etuuu: bir yazar.
''alex de souza denilen iyi topçu olduğu iddia edilen adamdır bence. yahu bu adam olmasaydı kim çakozlardı fenev in şike yaptığını. adamlar bi süreden sonra kıllandılar "lan bu kazma nasıl bu kadav gol atabiliyov her maç" diye, sonra bi araştırdılar ki meğerse ayarlanmış maçlardan dolayı gol atıyomuş ahahahahhahah''
ulan siktiğimin manyağı, sizi de mi satın aldık piç? gsye her maç döşüyordu alex. muslera uzaktan şapır şapır içeri alıyordu alex'in şutlarını. mondragon, leo franco, de santic, aykut.. bütün kalecilerinize boruları döşedi. az beyninin kullanarak yorum amk.
kendisinin olmasa da, kedisi salih'in bacısı bulunmuştur. sıra kendi bacısına geliyor. araştırmalarım sürüyor arkadaşlar, yakında direk bacısını bulduğum gibi atacağım sözlüğe.
akoyim 30 kuruş çıkışmadı yarım saat yürüdüm akşam ta ayşekadın'dan bostancı'ya. yiğitliğe bok sürdürmemek adına da binmedim minibüse, soracak şimdi hacı eksik para diye, şu an üstümde bozuk yok 200 lira var istersen verim boz desem, tamam ver bozayım dese takkenin dibine girerim o an.