yerleşim düzeni ödül almış, parkı bahçesi ve düzeni olan bir bölgedir. kızılay'a oldukça uzaktır, ancak beytepe'ye yakınlığından hacettepe'lilerin tercih ettiği semtlerden biridir. az olan otobüs seferlerini şikayet etmek için giden heyete melih gökçek'in 'bana oy mu veriyorsunuz ki size otobüs seferi koyayım' dediği, insanların yaşadığı yerdir.
2 adet yunus süpermarket, 1 adet adese, 1 adet makromarket, 2 adet 3M migros, 1 adet çağdaş, 1 adet carrefour expres, 1 adet meşhur peynirci, 3-4 adet bildirici'yi bünyesinde barındırır. ve bu marketlerin çoğu alışveriş merkezlerinin içerisinde bulunur. belki bilmediğim başka marketlerde mevcuttur. km aralıklarla büfelerin bulunduğu doğrudur.
5.etap yardımcı sitesinde 1 yılımı geçirdiğim,etrafında birkaç km aralıklarla büfelerin bulunduğu,(hala var mıdır bilmem)tek alışveriş merkezinin "bildirici" diye bir market olduğu ankaranın sevimsiz yerleşim yeri...
gecelerinin gittikçe daha sıkıcı olduğuna karar verdiğim yer... etrafda cafe, bar falan olsa da gitsem diye düşünüyorum çoğu zaman... ama yok sanırım, varsa bildirin.
eryamanda araçta seyir halindeyken, lan kızılaya hangi yoldan döneriz tartışmasına girmişiz arkadaşımla. o yoldu, yok lan o değil bu yoldu, hadi len orası istanbul yoluydu filan derken arkadaş yaşlı bi amcanın yanında durdu;
- eee pardon amca, kızılaya hangi yoldan gidebiliriz acaba?
- hmmmm... oğlum bak şimdi sizin önce ankaraya inmeniz lazım.
adana'ya bağlı olsa ankara büyükşehir belediyesi'nden ancak bu kadar nasipsiz olurdu dedirten yer. latincesiynen en yaman manasına gelir. yazılışını sormayın. öğrenciyken bir arkadaşın evine gitmeye niyetlenip gitmeye kalktığım ama bir türlü varamadığım yerleşim yeri. eryaman-ankara arası uçak seferlerinin başlamasını beklemek, sakinlerinin en tabii hakkıdır ulaşım sorunu çerçevesinde.
pist ve mesafe ayırdetmeden harika koşması gereken fakat bir şekilde her defasında yarışa küsen bir isim. bir sorunu olması çok yüksek ihtimal bu safkanın. eğer bu halledilirse kendisinden mükemmel yarışlar izleriz.
Çalışanların yılın bir ayını otobüslerde geçirdiği semt. Her şey güzel hoş olmasına rağmen, saat gece 12 yi geçtikten sonra alkol bulunmaması dışında şikayet edemeyeceğim güzel yer. Ben şahsen çok seviyorum lan, yemyeşil, efil efil geziyorum. *
kimsenin gitmediği, gidenin dönemediği, yönetenleri tarafından avrupanın gözbebeği sanılan Ankara şehir merkezine 1 saat uzaklıktaki soluk almanın yaşamak sayıldığı dillerde yerleşim birimi.
üniversiteyi kazanmadan önce ablam okurken yanında kaldığım çok güzel dostluklar edindiğim migrosun açılmasıyla canlanan göksu parkına yakın olan semt.
son 3 aydır yaşadığım yemyeşil düzenli ve nezih bir ankara semti. karadenizden bile daha yeşil, alışveriş merkezleri ** ve göksu parkıyla yaşanası bir yer.
ankara seferlerimde mutlaka içerisinde bulunduğum semt. oraya gittiğimde kendimi huzurlardan huzur beğenirken adete bir sevgi kelebeğine benzetiyorum.
tunalı ve gaziosmanpaşa dışında ankarada yaşanılabilecek tek yer gibi geliyor bana. izlenimlerim değişirse eklerim.
askerlik yaşantım boyunca geçirdiğim en zevkli ve güzel çarşı iznime sahne olmuş göksu parkını bünyesinde barındıran ankara semtidir. ne güzel de mangal yapmıştık, neşeli muhabbetler eşliğinde gölü saran çardakların orda. asker kimliğmden kurtulabildiğim tek andır o an benim ve ersen'in ve ulaş'ın ve telat'ın. dönüşte suratlar beş karış, gözler dolu doluydu.