insanlar arasında sık sık geyiği döndüğü için bilerek saçma sapan davranışlarına devam eden şampiyonlar ligi spikeri. Bunca yıl boyunca insanların kendisi hakkında ne düşündüğünü gerek gazete ve televizyondan gerekse sözlüklerden ve diğer internet ortamından rahatça öğrenip, eleştirileri değerlendirip, saçma konuşmalarına bir son vermesi gerekirdi. Ancak ben, onun bu saçma konuşmalarına ve gereksiz istatistiklerine var olan ününü korumak için devam ettiğini düşünmekteyim. Aslında kendisi de maçı izleyen adamın; futbolcunun anne ve baba mesleğini, kardeş sayısını, ilk adımını nasıl attığını öğrenmek istemediğini biliyor. Tüm amacı ertesi gün gazetelerde ve diğer basın organlarında kendisinden bahsedildiğini görmek.
artık duymaktan haz etmediğimdir. kendi ülke takımımızın en ufak olumlu bir hareketini abartıyor da abartıyor. çok saçma yerlerden çok saçma yerlere bağ kuruyor. verdiği futbolla alakasız bilgileri fıkra gibi anlatıyor, fernandes portodaymış kapı komşusu naniymiş falan filan.
bazı hataları bilerek yaptığı çok belli olan spiker .hadi konuşma sırasında her türlü saçmalık normal karşılanabilir spiker de olsa ama twitter da beşiktaş maç esnasında zaman zaman 4-6-1 oynayacak demek nasıl açıklanır bilemiyorum.
rüştü quaresma'nın seksi paslarına mükemmel rövaşatalar atacakmış he.yapmadığı şey değil zaten.
fgfg'de ertem şener etkisi
atılan pasla değil kesilen ortayla rövaşata çekilebilir hava topu olması lazım .adam ayids virüsü gibi sarıyor bünyeyi.
maçın önüne geçmekle eleştirilen samimi ve güzel insan.
neyini beğenmiyorsunuz lan adamın? adam barca maçında kendinden söz ettiriyorsa başarıdır bu. türkiye'nin sayılı spikerlerinden biridir bana göre. dünkü inter-trabzon maçında ilker yasin 22 futbolcu hakkında tek bir istatistik sunmadı ve yorum yapmadı. spikerlik sadece futbolcu isimlerini telaffuzdan ibaret değil.