bir yarışma programı vesilesiyle kenya'ya giden ertem şener, orda 40-50 gün boyunca yaşadıkları sonucu daha da olgunlaştı gibi. katıldığı programlar, ettiği laflar, attığı tweetler bunu düşündürüyor en azından. bunları da yapmacıklık değil, içtenlikle yaptığını hissediyorum. oradaki sefalet, doğanın acımasızlığı ve gördüğü diğer detaylar 10 yıl yaşlandırdı belki de kendisini. bir değişim, metamorfoz denebilir. bir tırtıldı diyelim, kelebek oldu. zaten duygusal biriydi, artık (10 x ertem şener) gücünde duygusallığa ulaştı.
doğan grubundan sanki biraz sıkıntılı ayrıldı gibi, bazı programlarda bu soruldu çünkü kendisine, ancak tek bir kötü söz etmedi eski mekanına karşı. bu malatya'lı adam öyle de erdemli ve ketum. ailevi bir gende saklı olabilir bu davranışlar.
bakın buraya kadar futbolla ilgili yada spor kişiliğiyle ilgili bir şey yazmadım. futbola bakışını, spikerliğini seversiniz yada sevmezsiniz, o size kalmış. bazı yorumları terstir, yanlıştır...zaman zaman sizin çizginizden uzaklarda gezer. ancak; şunu da fark etmeliyiz bence: bu adam 3 çocuk babası, duygusal ve hala çocuk ruhlu bir abimiz. spora ve ekranlara küstürülmemeli. küstüren varsa da vebali boyunlarına. ama yanlış yoldalar. 1001 gereksiz ekran yüzünün yanında bu adamı cımbızla seçip takdir edemeyenlere ne diyeyim?
bunları yazarken kendisinden bir beklentim yok; kişisel gözlemimi yansıtıyorum. yanılmışsam da eyvallah, ama görünen köy kılavuz istemez.
ne bileyim, bazı ekran yüzleri bana sempatik ve doğal gelir. bunlardan biri de bu malatya'lı adam. sanki adam gibi adam. kendisinden çok, onu yetiştiren anne-baba ile tanışmak istenmeli bence. kim bu malatya'lılar?
inşallah zaman zaman yaptığı ufak hatalarını kompanse eder ve kariyer planlamasında birazcık dikkatli olur da vagonlardan, lokomotife geçer. çünkü bu adam da makinist tipi var. *
Futboldan uzaklaştıkça kendini bitiren maç spikeri. Böyle devam ederse shopping tv de wento cep telefonu pazarlamaya başlar veya 29.99tl ye süet botlar.
Çömelerek program sunulur mu Trophy Türk adlı programda gördüm masayı dişledim sinirden. Çömelmiş program sunucu be ayağa kalkınca meme bölgeleri terden koyulaşmış tshirt le bugün çok zor yarışma bizi bekliyor sakın oraya gitmeyin timsah şurada aslanlar diye program sunmaya çalışan bir adam yarışmacılardan sallayan yok ama bu programın dandikliğinden biraz.
çocukluğumuz da halit kıvanç vardı o zamanların en iyisiydi ama ertem şener kendine has üslubuyla diğer spor spikerlerinin üstündedir benim için. hiç bir zaman sıkılmadan dinlediğim şampiyonlar liginin en iyi spikeri.
trophy turk denilen gubidik programda harcanan spiker. doğan medyadan ayrılmasını yadırgamıyorum. çünkü ertem şener gibi bir değer varken 1900 model futbol bilgisi ve telaffuzlarıyla ilker yasin'in bu adamın üzerinde bulunması son derece saçmaydı. ertem şener ile aynı ortamda bulunan bir de emre tilev gibi iticilik abidesi var ki ondan hiç bahsetmiyorum bile.
muğla üniversitesi , tarih bölümünden mezun spikerdir. ümit aktan'la tanıştıktan sonra hayatı değişmiştir. radyolarda dj'lik yaparken spor spikeri olmuştur.
manchester galatasaray macinda anladik ki hersey tamam ama bi sen yoktun ertem abi. 6 yil bekledikten sonra sacma sapan bi anlatimla karsilastik. neyseki braga maci star da. umarim sen anlatirsin.
kim ne derse desin en iyi türk spikerlerden biridir. bana göre en unutulmaz anlattığı maç ise beşiktaş 5-1 maccabi tel avivdi. (bkz: üç ayaklı quaresma)
satıla satıla ortada birşeyi kalmayan doğan grubu'ndan istifa ederek, artık iyice futboldan kopmuş olan anlatıcı.
kendine has maç anlatımı olan biriydi.
zamanın birinde messi'nin her yerini öpmekten bahsetmiş, twitter'a ne yazsa, hemen birileri her yerinden öpmekle ilgili espri yapıyor.
keske olimpiyatlari anlatan o olsaymis dedigim insandir.
zaten 114 sporcuyla gidip 5 madalya ile dondugumuz londra da hic olmazsa bolt un, phelps in vs. ailesini, dogdugu yeri falan anlatirdi.