bu adam başbakan'a ciddi ciddi aşık, dalga geçiyorsam iki gözüm önüme aksın. herkes başbakan'a yalakalık yapıyor ama bu adam alttan alttan yazıyor lan resmen. euzubillah din elden getti ertem şener ozdi.
eskiden kendine has stiliyle guzel smp. ligi maclari spikerligi yapiyordu,simdilerde ise mahalle kahvesindeki gibi futbol yorumculugu yapmaya calisiyor .
Şu zamanlardaki spikerlere bakıyorum da keşke yine o olsa dediğim Spiker. şampiyonlar ligi denince akla gelen insanlardandı. keşke yine eskisi gibi olsa.
spikerken de güce tapardı,oh yes oh yes barcelona fuck me barcelona edasıyla.melih başgan'ın showgirllüğünü yaparken de güce tapıyor,barcelona'nın yerini başbakanım kelimesi alarak devam.
baştakiler değişince kendisi de değişecek olan spor adamı (?). şu an yaptığı, işinden olmamak için son dayanağı olan beyaz tv'de yalakalıkla tutunmak. yarın mhp başa gelse milliyetçi olur. ben de mhp genel başkanı'nın yerinde olsam ona ve onun gibilere siktiri çekerim. döneklerle işim olmaz.