Tam bir başbakan yalakasıdır katıldığı tüm programlarda bu özelliğini oldukça belli etmiştir. Zerre kadar sevmediğim spor yorumcusu ve aşırı AKP taraftarı.
hayata karsi durusunu sevmedigim insandir. solaryuma giriyor hemi de.
gorev geregi birisine soru sorarken 82 yerden bukulmeye gerek yok.
tipik aslan erkek laflarina gerek duymadan cevaplayabilir mi acaba dunku sekli semali?
sor sorunu, en fazla ali kirca gibi bi firca darbesi yer susardin, bakanin ayar yedigi yerde cevaba gore soru sekillendireyim dersen tarih seni iyi anmaz.
yuksek musaade, izninizle, musaade ederseniz, majjesteleri gb sozler - bunlar kraliyet resepsiyonunda guzel seslenir. hafif relax olaydi iyiydi, ayrica o oturustan beli tutulmustur.Yuksek ihtimal gb
zamanında şampiyonlar ligi maçlarını sunarken sektörden düştü. bir ara izbe kanallarda "andoroid işlemcili tablet" gibi ürün tanıtımlarına çıktı. şimdi "dindar" maskesi altında başbakan yalakalığı yapıyor.
Bir insan bu duruma nasıl düşebilir, diye sordurtan insandır. Saygı duymak, hatta karşındakini sevmek başka bir şeydir; ama karşısında süklüm püklüm olmak, renkten renge girmek başka bir şeydir. insan para kazanacağım, makam mevki sahibi olacağım derken, insanlığından bir parça kopartıyor. Özgür olmanın, boyun eğmemenin kıymetini göz ardı ediyor. Belki biraz da karakter meselesidir, boyun eğmemek, kim olursa olsun karşındaki insanın karşısında dimdik durabilmek... Bu ülkede idam sehpasında dimdik duran insanlar vardı, şimdi ise koltuğunda yarım kıç oturan insanlar var.