Etraflarını bol bol şakşakçı, sülük arkadaşlar ve aptal yada fazlasıyla sabırlı eşlerle donatıp, küçük krallıklarında kükrerler çoğu zaman. Pis muhterisler.
yakışıklıdır, zekidir, kibardır, kariyer sahibidir, boyludur posludur, güler yüzlüdür, değer bilir, ilgilidir, düzenli hayatı vardır pardon pardon bunlar kızların hayalini kurduğu erkeklerin genel özellikleri. tüm bunları içinde barındıran bir erkek ne görülmüş, ne duyulmuş ne de yaşanmıştır. hayaldir kısaca.
...20 yaşında erkek FIAT gibidir.Küçük ama hizli.
20-30 yaş arasında PORSCHE gibidir.Hızlı ve konforlu.
30-40 arası erkek VOLVO gibidir.Biraz Sıkıcı ama teknik olarak mükemmel
40-50 yaş arası erkek OPEL gibidir.Yapabileceğinden fazlasını vaat eder.
50-60 arasında ise eski bir FORD gibidir.Harekete geçirmek icin karbüratöre biraz alkol koymak gerekir...
Bak erkekler köpege benzemez. erkek dediğim zaman erkeğin insanlığını söylüyorum erkekliğini değil çünkü bu açıdan köpekden farkı yoktur. kadınlar peşinden koşarız her şeye iş.meyi severiz.. pembeliyi görünce hemen peşinden koşarız, ama insan ölüm nedir bilir tarihden anlar dindardır. bir köpek dogum günü gibi şeylerden anlamaz. yani sen bana hey bunu yapmamız gerkir dediğinde evet yapmamız gerkir derdim ama bütün gün güneş de oturup popomuzu devirerek hiçbir yere varmayız anladınmı? Yani biz erkeğiz yani sen bir kadınsın! Ama biz erkeğiz...
sözlerini de yazayım tam olsun, sezen aksu şarkısıdır da o bakımdan;
Yalnızlık Allah'a mahsus
Yalnız yatmak mı,ay ay imkansız
Biri mutlaka olmalı
Seni acil unutmalı
Ya olmazsa
Seni şeytanın şahidi sus
Çivi çiviyi söker
Sökmezse şansına küs
Burda hayat şöyle böyle
Yaşıyoruz ah zar zor öyle
Şimdilik sensiz olmadı
Tüh, taş yerini bulmadı
Sen nasılsın iyi misin
Ne var ne yok hasta mısın
Yoksa benim gibi boşta mısın
nasıl bir varlık oldukları hala çözülmemiştir ancak büyük bir kısmı seks ve kız için ölür gider.bir gece beraber olabilmek için vermeyecekleri şey yoktur.çok zora gelemezler,aldatırlar.bazen ne kadar zeki olurlarsa olsunlar hiç bir şey hakkında fikirleri olmaz bu yüzden de buna şaşmamak gerekir.bazıları vardır ki iki sohbet etmişliğiniz bile yoktur gelir size seks teklifinde bulunurlar(yüzsüzlerdir).bazıları da aşık olunası erkek tiplerindendir.bunların yanında kategori olarak ayı,hayvan,angut olarak sayabileceğimiz ancak cinsiyet bakımından "erkek" olanlar ise allah'a emanettir, yapmayacakları şey yoktur.
dünyanin %50si gibi benimde içinde bulunduğum cinsiyettir.
her ne kadar aramizda 1 erkeğe 3 kız düşsün diyen zihniyet bulunsada, bacım olsun güzel kız diyen ve delikanli kategorisine giren abilerimizde azimsanmayacak sayidadirlar.
üyelerinden çoğunun bilgi, duygu, zeka ve insanlık bakımından kendini kadınlardan üstün gördüğü grup. Nasıl bir sosyal altyapıyla büyümüşlerse artık, bir kadına kötülük yapıldığında ya benim hayatımdaki kadınlara yapılsaydı şeklinde düşünmeden içleri sızlamıyor, ya bana yapılsaydı demiyorlar. Kendi ilgi alanları olan bazı konularda * kadınların bilgi sahibi olmamasını aşağılayabiliyorken, benzer bir durumda yani kendilerinin kadınların ilgi alanı olan bir konu hakkında daha az bilgiye sahip olduğu ortaya çıktığında, biraz önce kadının ofsaytı anlamadığı için mal olduğunu söylediği halde kendisi için ehe mehe bunlar beni ilgilendirmiyor niye bileyim ki şeklinde pişkinlik yapabiliyorlar. bu durumu farkeden bazıları ise adeta ruhlarına işlemiş kadının efendisi, sahibi konumundan iğrendikleri için bunu sözlüklerde orada burada dile getirip, hemcinsleri tarafından dışlanıyorlar.