tam anlamıyla deryadır.'ben müzik yapamıyorum' diyecek kadar mütevazi ve 'siz de mi gitar öğrencisisiniz?' sorusuna 'ömür boyu' cevabını verecek kadar işine aşık bi üstad.
'Zeynebim' türküsünü şüphesiz çoğu tarafından bilinir fakat diğerleri pek akla gelmez.
üstad, müthiş bir türkü yorumcusu, oturup dinlenmek için, içmek için, kısacası her türlü dinlenebilecek bir ustadır.
ayrıca ismail hakkı demircioğlu ile de iyi bir ikilidirler, birlikte anlatılmaz bir keyif yaşatırlar insana.
kimin söylediğini bilmeden pencereden kar geliyor türküsünü dinleyip çok içerlemiştim. 'vay be, ablam ne de güzel söylemiş' diye aylarca dinledim. daha sonra türküyü erkan oğur'un söylediğini öğrendim. yaşadığım şoku tahmin edebilirsiniz.
not: evet, öyle de değişik bir insanım. kadın sesiyle erkek sesini ayıramıyorum.
candır canandır, üstadtır.
uygun ortamda, uygun bir biçimde, uygun ruh haliyle dinlenildiği takdirde şahsınızı ayrı bir paralel evrene götürecek sanatçılar sanatçısıdır.
ömrü boyunca rock ve metalden başka müzik türü dinlememiş beni türkülerle tanıştıran, gitar çalan benim heves edip bağlama almama sebebiyet vermiş muhteşem insan. müzik adamı.
içime işleyen o mucizevi sesin sahibi, ismail hakkı demircioğlu ile yaptığı "anadolu beşik"ten "dinave aşık gibi" en sevdiğim ve hayatımda özel bi yeri olan türkü olan, ilk duyduğum andan bu yana beni büyüleyen sanatçı...
ben müzik yapamıyorum enstrüman da çalamıyorum. müzik yapanlardan ve enstrüman çalanlardan özür diliyorum diyerek beni öldürmüş, mütevaziliğinde nirvanasına ulaşıp geri dönmüş kişidir.