kendisi bana göre galatasaray'da oynamış en matrak oyuncudur. özellikle maç sonu röportajlarını sıkıcı bulan ben bu adam yine komik birşey yapar da eğleniriz düşüncesiyle kaçırmıyorum. bir de Allah u Ekber diyişi var ki en katı ateistleri bile imana getirecek cinstendir.
bir maçta gönderilememsi gereken topçu deniyor da bu sezon 4-5 maç dışında naptı bu adam ya?
yatar yerden kalkmaz. kendini yere bırakır hakeme bakar. aga benden fazla türk olan fil dişiliyi ben görmek istemiyorum bu takımda. adam kendini yere bırakıyor nasıl olsa büyük takımdayım hakem çalar diye.
olmuyor aga koca sezonu yatarak geçirdi adam. bi kaç maçla gözümüzü boyamasın. bir de çok iyi top oynasa dahi -ki oynamıyor- bu yavşaklığı kaldıramıyorum ben. aha bugün buraka artistlik yapıyor. burakla mevzuunda değilim demek istediğim adam başka bi dünyada.
ben elmander gibi topçu transfer edilsin istiyorum. drogba gibi. sneijder gibi, "ben yıldızım amk türkiyeye gelmişim hoca beni sola koyuyor sikerim böyle davayı" demeyecek topçuyu.
ulan hepsini geçtim senin takımında selçuk inan var, drogba var, sneijder var, burak var. sen neyin şovunu yapıyosun göt oğlanı!
bunlar hep paris sen jarmen muhabbetine oluyorsa hala, lütfen acilen siktirsin gitsin 2013-2014 sezon sonu onun götünü görürüm ben.
hemanuel heboeeee diye değil imanuel ebuie diye telaffuz edilen oyuncu. Türk spikerler sağ olsun telaffuzda üstlerine yok. Bizim halkta azıcık Premier League'den bi haber olunca böyle hatalar normal oluyor.
maçın bitimine doğru burak'la bozuştuğu için sinirlenmişti. maç sonunda taraftarların takımı çağırmasına rağmen tribünlere gitmedi. maç içinde olur böyle gerginlikler ama maç bitti ve kazandınız işte! ne diye uzatırsın amk!
hiçbir yere gitmemesi gereken futbolcu. yıllardır sabri yüzünden sağ kanattan gelen atakları yutkunarak izledik. ne zaman bu adam geldi rahatlamaya başladık. tek maçla göndermeyelim aslanımızı.
senin tavrını tarzını sikerim artık. sanki bana gelecek vaat eden, avrupa kulüplerini peşinden koşturan yıldız adayı. lan siktir git paris mi istiyor kim istiyorsa 1 sezon daha oynar sıçıp dubai'ye gidersin.
koca sezonda 3 maçını gördük görmedik. siktir git lakayt ibne!